Mamman til gullet og klumpen Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Var på posten i dag og kjøpte frimerker til innbydelsene, spurte etter noe som passet til bryllup. De hadde faktisk egne frimerker til bryllup, jippi! De er lysegrønne med to ringer på og et hvitt hjerte i bakgrunnen. Så ingen grunn til å ha torskefrimerker på jenter ) De hadde også egne til barnedåp, om noen trenger det. De koster 6.50 pr stk.
map79 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 jeg spurte på posten etter dette, for jeg mente det fantes. Da fikk jeg til svar at det ikke eksisterte lengre, for de var blitt erstattet med valentines frimerkene. (Men de er jo kjempe fine da, så det er ok, bare rart de ikke vet hva de har)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Hmmmm.. Eg var på Posten og spurde etter frimerker og fekk og beskjed om at dei ikkje hadde nokon spesielle til sånt lenger... Irriterende..
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Uff, så synd da.... Hadde vel flaks kanskje jeg da, at de hadde flere igjen. Om dere har flere postkontor å velge i, så kan dere jo høre rundt omkring om kanskje de kan han noen.
SommerBris Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hei Et annet alternativ er å bestille egne private frimerker på posten.no. Det har vi gjort. Er bilde av meg å saboeren da han fridde til meg. Det ble veldig romantisk og satt et ekstra personlig preg på innbydelsen syns vi da.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Jeg fikk også tak i de frimerkene:) Kjempefine, og tror det er verd å spørre på det postkontoret som er i nærheten likevel... Kan hende de fremdeles har de:)
Pocoyoツ Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg kjøpte valentines-frimerkene. De var hjerteformet og i røtt og gull. kjempesøte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå