emlyn Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Tenkte jeg skulle komme med et lite tips i tilfelle det er andre som merker at toppene plutselig har blitt litt korte, hehe. På JC (jepp, den fjortisbutikken) nå selger de noen fine sånne ”bryter-singleter” til to for 199 kr (tror jeg det var). Tror det var 1 for 129 kr. De er faktisk ganske fine, stretchy og lange og fås i mange farger og alle størrelser. Jeg har kjøpt tre, til å bruke under de andre genserne slik at jeg ikke har bar mage, og tenkte jeg skulle prøve å bruke den på trening også. Erfarer at JC har ganske ok kvalitet. På G-sport fant jeg også noen billige treningstopper i lycra. De er ikke så kule og bra i passformen som de dyrere toppene, men de var store i størrelsen og kostet bare 199 kr. Og man kan nok vokse litt i dem! Andre som har gode klestips?
mynona fødte 290907 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hei! Har akkurat samme problem som deg! Genserne og toppene mine har plutselig begynt å bli korte! ) Jeg var på BikBok i går og kjøpte to slike "bryter-singleter", en i medium som jeg bruker nå og en i large som jeg kan bruke om noen uker. De kostet 79,- pr stk og er skikkelig deilige å ha på.
Mi vendicion ISABELLA Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Hei! Den nye butikken i Oslo, Gina Tricot, har en del fine topper. Kjøpte en langarma tunika og en kortarma for 149 pr stk. Elsker moten nå med slike lange gensere og masse tunikaer. Passer perfekt for oss gravide ;-)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 De har fått mye nytt og fint inn på H & M også nå..... jeg gikk 'amok' der igår ;-) utrolig godt å få noe nytt som passer på kroppen.... og jeg er bare i uke 17 enda.
Yrha Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Takk for tips, skal på shopping på lørdag Når toppene mine ble for korte, rota jeg rundt bakerst i klesskapet og fant frem en hel haug med gamle topper som jeg ikke liker lenger (helst med litt stretch i), også klipte jeg av den nederste delen (rett under armene). Så nå fryser jeg aldri på magen lenger!! Kan bruke vanlige buksene mine også enda, bare har en 'mageskjuler' over den åpne smekken, hehe.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Har ogå fler av brytertoppene fra jc og er veeldig fornøyd med kvaliteten. Så støtter innlegget over:) Løøøp og kjøøøp!!
Kanutte og prinsen Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Jeg kjøpte 2 skikkelig deilige mammabukser på h&m i går. Sånne "linaktige" som sitter fint over hofte og rumpe, og med rette ben. Deilig å slippe presset på magen!!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 kjøpte noen herlige singleter på vero mode/only som er laaange i fine sommerfarger for 99kr tror eg,.. har også kjøpt fra JC (som er en fin butikken syntes jeg ) ... personlig syntes jeg HM sine ikke er såå lange men noe som eg er hektet på et deilige longsliver fra Bik Bok som er kjempe myke og koster bare 129kr, superfine med en lang singlet under.. og det beste av alt.. kjempe konfortabelt for meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå