Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva putter dere oppi? Har kjøpt påskeegg til snuppa men trenger litt tips til hva jeg kan legge oppi. Hun er egentlig en altetende jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oliver skal få kjeks, en liten melkesjokolade og litt rosiner:) det holder i massevis for han ettersom han ikke er vant til annet snop enn frukt.

Skrevet

Vanlig smågodt og en pakke med nye tutter, tenkte jeg. :)

Hun blir to år i neste mnd. :)

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe tørket frukt og så kanskje noen små biter sjokolade. Får se.

Skrevet

Bokstavkjeks, sjokolade og rosiner. Jeg tror jeg kommer til å ha en påskehøne som verper bittelitt hver dag i stedet for å gi dem et påskeegg, har mer kontroll på goderiinntaket på den måten.

Skrevet

kommer vel til å legge oppi en sånn eventyrsjokolade, byggmesterbobkjeks og kanskje noen nonstop. :) mormor til gutten min fant ut ho ville gi et påskeegg ho også, men ho gir annrledes påskeegg ho da.. en bil, en ball eller noe annet han ønsker seg. En flott ide synes jeg. Kan bli for mye av det gode og

Skrevet

Tenkte kanskje han skulle få ein liten leikekylling i egget sitt eg :o) Og så gjerne ein pakke rosiner eller kjeks eller noko anna han er glad i som han ikkje får så ofte. Kanskje eg skal skjære druer i bitar og gje han, det er muligens det aller beste han veit :o)

Skrevet

Ja der ga du meg en god ide! Oliver er veldig opptatt av kyllinger nå i disse påsketider, så skal jaggu se om jeg får kjøpt en liten lekekylling til han! I åpen bhg. pleier vi å synge "en liten kylling i egget lå" osv. og den digger han!

Takk for tips:) Og på påskeaften skal han få spise så mye frukt og grønnsaker han bare vil, for det er nemlig det beste han vet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...