Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 å sove "tidlig" på kvelden ?? da tenker jeg på sånn i 19-20tida Nå sovner mini på 6 uker ved 22.30 tiden........ da er det ikke noe kveld igjen. Så vi gleder oss til å ta kvelden tilbake : ) Så når kan jeg regne med at han sovner ved 20 tiden samtidig som storebror??
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 vår begynte vel akkurat rundt seks uker med å sovne tidligere og tidligere. Han regulerte dette selv i løpet av bare noen dager Det kommer vel snart. Vi begynner nå med kveldsstellet når han viser tegn til trøtthet etter kl 19.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Når han var rundt 3mnd var det natta kl 21. Fra han var ca 4mnd var det natta kl 20. Fra ca 5mnd var det natta kl 19 og det er det enda,han er nå 10,5mnd Blir nok snart tidligere kvelder på babyen deres
2nj♥ Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Fra han var 6-7 uker så la vi han klokka 19. Deilig med litt voksentid på kveldene
mamo82 *2 jenter* Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Fra hun var etpar mnd gammel begynte hun å sovne tidligere og tidligere, og merket at hun begynte å få en slags døgnrytme. Nå er hun 7,5 mnd og sovner i halv åtte-åtte tida. Det har hun gjort i noen mnd nå. Og ja, det er utrolig deilig å ha noen timer for seg selv på kvelden!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Syns det er noe galt med forventningene om det å ha barn jeg, visst man tror man skal ha og forventer å få kvelden tilbake alt ved 6 ukers alder. Hadde det stått 6 månder kunne jeg bedre ha forstått det. Babyer og barn er til for å nytes, ikke dresseres og rutineres så de voksne kan fortsette sitt førebarn liv..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2007 Kjære anonym Jeg sa ingenting om at jeg forventet å få kvelden tilbake ved 6 ukers alder. Jeg spurte NÅR jeg kunne forvente dette!!! Ikke legg ord i munn på meg.... jeg husket nemlig ikke hvordan det var med førstemann som nå er 2... Jeg vet hvordan det er å ha barn og syns på ingen måte det er ille at minstemann er våken med oss på kveldene. Men det er vel lov å se frem til det å ha litt voksentid ??
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 her gadd vi ikke å stresse og slite oss ut på å prøve å legge han så tidlig...han var så rolig og snill alikevel. Han fikk bestemme selv... men når han var 3-4 mnd så begynte han å bli trøtt i 19-tiden,så av det ble det en rutine å legge seg klokka 19:) Den rutinen har han fulgt hele tiden..han er 8 mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå