malisve Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 har mensen smerter... er i uke 17 er det noen som vet hva det kan være??
Pianutten Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Ifra egen erfaring så kan jeg tenke meg til to grunner...det ene er at lingamentene (båndene som livmoren "henger" i) holder er såre fordi livmoren din vokser og dermed strekker disse båndene på seg og blir litt ømme...det kan kjennes ut som mens.smerter. Det andre er kynnere. Så tidlig i svangerskapet så kan kynnere kjennes ut som mens.smerter... Senere vil de kjennes litt annerledes ut, det gjør de iallefall for meg (er straks i uke 27) og det er visst vanlig, etter hva jeg har lest her og der på sånne gravidsider. Håper du fikk litt svar da Forøvrig kan du jo spørre når du skal på ultralyd, jeg regner med at den er like om hjørnet for deg Lykke til!
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Jeg hadde skikkelige menssmerter før jeg fant ut jeg var gravid, dvs. ca en mnd på vei. Tok mange smertestillende, låg våken om nettene (Det holdt på i to dager), og var helt sikker på at mensen skulle komme...men den kom aldri, og snart vise testen to streker! Jeg vet heller ikke hva dette var, men har ikke hatt det siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå