Gjest Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Har en gutt på snart to måneder som bare sover en time av gangen og bare to til tre ganger om dagen. Ser at han er trøtt, men sliter med å få han til å sove. Kan ikke gå tur hver gang han skal sove heller. Tar ikke smokk. Hva gjør dere andre for å få babyen til å sove på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Jeg gjør alt som må til, inkludert å la ham sovne på magen min og så videre. Det er visst slik at de gjerne blir mer våkne nå når de nærmer seg to mnd, men hvis du ser han er trøtt må du jo bare håpe det går seg til etterhvert. Lykke til!
MammaDilla Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Poden min er 8 uker i dag. Vi står opp i ni tiden. Da er han våken til ca halv tolv. Da går vi oss en times lang trilletur. Da sovner han veldig godt og kan sove til halv tre noen ganger. Vet ikke hva du kan gjøre, men jeg fikk det i hvertfall til ved å gå en times tid hver dag til samme tid på dagen.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Jeg legger han alltid ut i vogna. Han er 6 uker nå. Han hadde en lite periode som han våknet veldig raskt igjen og foretrakk å bli trillet i søvn. ........Så måtte jeg gi han pupp for å få han til å sovne videre. Syns ikke det var noe god vane egentlig og lurte på hvordan dette ville utvikle seg. Men plutselig sluttet han med det.... Nå sovner han nesten bare jeg klar på han ute klær. Da skjønner han hvor han skal virker det som. Så legger jeg han bare i vogna og da sover han som regel hvertfall 2 timer... Luxus egentlig................... Må du trille lenge for å få han til å sovne da? med begge våre har det holdt å trille noen min de gangene de ikke fikk sove... prøv å trille bare litt og sett fra deg vogna og se hvordan det går så kan du jo prøve litt ulike smokker Men alt går i perioder med disse små.... PLutselig sover han sikkert lenger og sovner lettere....
mayen20 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 min e 3 mnd... ho sover max 15 min i strekk et par ganger for dagen... så du er heldig!!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Jeg gir pupp og legger henne i senga si, så sovner hun. Heldig med den! Kan ikke ta vogna inn siden han sovner i vogna når dere går tur, så får han sove i den inne hvis det kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå