Gå til innhold

Sparkene blir hardere og hardere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gud så deilig det er..jeg som trodde jeg var den eneste i hele verden som ikke skulle få kjenne spark...

Men de siste 2 dagene har jeg virkelig kjent de, og i går kveld kjente jeg det utvendig også! *LYKKE*

Bare vent jenter, de kommer til alle :) er 21+4 nå :) Og har så å si ikke kjent noe før denne uka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så herlig :) :) Gratulerer med spark hihi.. om man kan si d :)

Er en helt herlig foelelse det der.. kjente de fra min uke 17. og gud for noen krefter på den lille:P Tror babyen har arvet pappas sine fotball legger alså:P For den sparker godt til å vaere så liten :) Er nå i min uke 19 :)

Kjenner de for min del utvendig, men pappaen kjenner det ikke. Lille luringen blir alltid heeeelt stille når pappaen legger handa si oppå magen... :P

kos deg videre med sparkene :)

Skrevet

Ja, tuse ntakk :)

Det er helt merkelig følelse..å kjenne noe lever inni deg :) og at det er deres lille mirakel..åååååh:) Jeg ELSKER å være gravid :)

(bortsett fra de 3første mnd...hehe)

Skrevet

hehe ja det er helt rart.. nesten litt ubeskrivelig egentlig:P Er helt rart aa tenke paa at det er en liten baby, som holder paa aa utvikle seg.. At man gaar med et lite menneske inni magen:) Det vakreste og fineste paa jord... en nydelig baby :D:D

Jeg ogsaa eeelsker aa vaere gravid :) Men en god del av plagene som foelger med kunne godt vaert kuttet ut hehe:P

Men vi maa jo bare tenke som saa, at vi er utrolig heldige som har faatt den gaven og muligheten, til at vi kan lage og baere fram et nytt liv.. :)

Vi er verdens heldigste :D:D:D

Skrevet

jeg går og fryder meg gjennom hele dagen. er 22 uker nå og har en skikkelig aktiv baby inni magen.

En herlig følelse..

Skrevet

åh, så koselig *sukk*

Skulle ønske det var meg, det er ikke så mange harde spark jeg kjenner, bare litt sånn smått en gang i blant. Kjennes ut som småen strekker på seg og vifter med tærne liksom... hihi

Skrevet

Åå, så deilig da!!!

Gleder meg veldig til å kjenne sparkene tydeligere.

Kos deg masse med alle bevegelsene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...