Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at påsken er en spesiell tid for mange som lever i moderne familier. For noen er det ekstra kos mens for andre er det mye heft.

Min bønn er at alle dere voksne prøver å være nettopp det - voksne. Husk at barna er produkter av miljø og gener, men at det uansett hvordan de oppfører seg er oss voksne som har ansvaret i forholdet til dem.

Gjør det beste ut av det og nyt vårsol og påskefjell. =)

Hilsen stemor og mor og

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God påske til deg også!

Vi har jo en fantastisk oppladning til påsken nå. Fantastisk ute. Håper virkelig godværet fortsetter:-)

Vår storfamilie skal feirere litt sammen og hver for seg. Første del av påsken skal de store barna til pappaen sin. Da skal vi kose oss med de minste hjemme. Andre del av påsken reiser vi avgårde med de store barna, mens de små blir igjen hos besteforeldrene. Litt praktisk i forhold til å kunne stå på ski .o.l. + at det blir deilig å reise bort uten å få det så vanvittig travelt. Nyte sola og kaffen uten å springe for å se hva "knoll og tott" finner på av sprell...

God påske til alle dere andre her inne også:-)

Skrevet

I påsken i år blir stemora aleine hjemme til påskeaften. Da kommer iallefall samboern hjem etter en uke i Tyrkia med guttungen. Gutten skal til mamma og kose seg de siste feriedagene...

Blir litt ensomt uten gutta mine, men overlever nok, hehe.

Enig med deg i at vi må forsøke å være voksne i hodet og i tanker, og kanskje hjelper det å være litt positiv?? Man kan ofte endre sin egen innstilling ved å begynne å tvinge seg selv til å tenke anderledes...

God påske folkens!!

Skrevet

Riktig god påske til alle sammen, jeg håper det blir mye hygge og kos for alle!! Det er helt riktig at det er oss voksne som har ansvaret og vi setter standarden for samvær med barna.

Stebarna mine skal først på ferie med sin mor og så med oss, jeg gleder meg til begge deler!! ;o)

Aaahh, jeg bare elsker påske og vår!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...