Solskinnsdag Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Nå har jeg så smått begynnt å pakke ting og tang, men er sikker på at noe er glemt... Her er det jeg har puttet nedi til nå: * Klær til Nurket (bodyer, bukser, strømpebukser, lue, sokker, hentesettet) * Klær til meg selv (noen singletter, en stor t-skjorte, 2 gensere, 2 joggebukser, truser, ammebh`er, innesko) * 2 t-skjorter til pappa`en * Mobilladeren, mykt toalettpapir (har fått med meg at det kan være litt smart, istedenfor det harde papiret de har på sykehuset) * Toalettsaker har jeg ikke funnet fram enda, men har ikke glemt det Og nå trenger jeg hjelp! Hva mangler jeg?? :-)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 de har en liste over hva du burde ta med deg på mammanett.no
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/pakke
Én til Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Helsekortet og blodprøvesvar!! Kamera m/lader Noe frukt/snacks og energidrikk, kanskje? Hårføner kan også vare smart, har jeg hørt (tørke seg nedentil med). Slippers/tøfler
plutseligbolle Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Der jeg skal føde er det cd-spillere på fødestuene. (Fødeloftet SuS). Så jeg skal ta med cd-er. Bare litt vanskelig å forestille seg hva man har lyst til å høre når man driver og føder......Kan jo uansett være bra hvis det blir noen pauser i actionen. Jeg tenkte på Kari Bremnes Blå Krukke, den handler om å gå gravid og føde. Jeg tror i alle fall det er jeg som skal bestemme musikken denne dagen. Pappaen liker metall....
Solskinnsdag Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Takker for svar! Håper jeg får det meste med meg, men visst ikke så er det ikke krise da, bor bare 10 min. fra sykehuset, så sambo kan jo dra hjem og hente ting og tang når jeg og babyen ligger inne da. :-) Har tenkt på musikk å ha med, de har cd-spillere her som jeg skal føde, men problemet er at jeg og sambo har vidt forskjellig musikksmak, jeg sa at jeg lurte på å ta med noe med Lynni Treekrem, men da så han bare på meg og sa at da kom det til å ende med at han hoppa ut vinduet på sykehuset... og føden ligger i 4. etasje... ;-) Så tror jeg får ta med meg mp3 spilleren min så jeg kan kose meg med det jeg vil uten at sambo klikker. ;-)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Anbefaler druesukkertabletter og vannflaske (lettere å drikke av når du styrer som værst) Lipsyl Noe spiselig til papapen- han får ikke nødvendigvis mat (kommer an på sykehuset) og hiv oppi noen hodepinetabletter til han også ( det får de nemlig heller ikke og han kan bli både smådehydrert osv hvis ting trekker litt ut)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 hæ? hvorfor får de ikke hodepinetabletter???
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Nei- ikke vet jag, skal jo spare på alt da. Vi opplevde hvertfall det på haukeland i 2004 (og de har jo ikke akkurat fått bedre råd med tiden...)
Tiddelidu Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Vannflaske er et must!! Og lypsyl. Dusjeslippers (dusjene er litt "ekle"), mange t-skjorter (melkelekkasje + man svetter mye), gode truser, ledige bukser, snacks (nøtter, sjokolade)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Jeg bruker en del av tinga/klærne som jeg tenkte å ha med på sykehuset. Dermed er det litt ting vi må huske når det begynner å skje saker, så sambo har laget en huskeliste, hehe tror han kan bli LITT stresset når f.ex vannet går.(og hvem vet kanskje jeg og! ) Så da er det greit å ha ting på en lapp! Dette blir jo mest et tips da, jeg har i grunn pakket akkurat det samme som deg jeg Men i kjøleskapet har vi brus og dobbel kvikk lunsj forresten, greit å ha klart litt "energi"
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 Jeg satt akkuratt og skrev opp ting til huskelista mi,og kom akkuratt på å skrive opp bilsete til babyen. Holdt nesten på å glemme det .. Vi bor 50 min fra sykehuset og mannen min skal være med meg på sykehuset til jeg skal hjem igjen (kort liggetid på sus,er 2.gangs,og vil gjerne ligge på pas.hotellet..) Skrev opp ekstra klær til han også,bukse,tskjorte,sokker og truse. Fordeler det på 3 bager. En til meg,som jeg skla ha med inn med en gang,en til han,som han kan hente når babyen er født,og en liten til babyen som han kan hente før vi reiser.. Så slipper vi en diiiger bag å rote i,
*We68* Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 når dere skriver snacks som nøtter og sjokolade så tenkte jeg : er det til fødselen eller litt etterpå også? husk vi skal jo amme kort tid etter fødselen, selv om det kansje ikke kommer så mye da. tenkte litt på at man kansje bør tenke på hva man har i seg også jeg da kansje?
Jente1980 Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 WeTo68: Ja, men nå til dags anbefalse det jo å spise det man vil når man ammer, og heller se an hva eventuelt det lille nurket kansje reagerer på! Så jeg kommer til å spise det jeg vil,(alt med måte har jeg troen på!) men være veldig obs. på reaksjonene til knøttet! Jeg har pakket ned kjeks, sjokolade, nøtter og sportsdrikke i sykehusbagen til å ha under fødselen primært! Greit å ha for litt ekstra energi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå