BebisLykke Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Så har jeg også rundet de 12 magiske ukene:) Er vel ikke helt trygg på at det har gått bra fortsatt jeg, men hørte hjertelyden for noen dager siden så må vel begynne å tro på det:)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Velkommen hit!!! Godt å ha passert den magiske 12-ukers grensa! kjemepegøy at du har fått høre hjertelyden allerede da, er jo ikke alle som kan høre den så tidlig. Ønsker deg lykke til videre! :-)
BebisLykke Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Tusen takk! Det var helt fantastisk å høre hjertet!! Legen måtte lete lenge, men fant den til slutt. Tror hun gjorde en ekstra innsats fordi jeg hadde MA ved 11 uker forrige gang og derfor har vært litt bekymret.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 velkommen velkommen;) Naa er du endelig over de 12 foerste ukene!! Og du er kommet inn i det som blir kalt det "beste" trimesteret:) Er ikke alltid like lett aa forstaa at det faktisk vokser en baby inni seg, og at alt er bra;P Enda jeg har vert paa ul og kjenner spark daglig, saa er det dager der jeg faktisk blir overrasket over at noe saa fantastisk har skjedd meg... Oensker deg uansett lykke til videre:)
Solskinnsjenta Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Velkommen skal du være =) Her går diskusjonene på hvem som skal til ultralyd når, og hvem som har kjent liv og hvordan det kjennes ut De som går ut herfra går stort sett over til 3.trimester, og veldig sjelden tilbake til bli gravid. Håper du trives her =)
BebisLykke Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Tror jeg kommer til å stortrives!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå