Gå til innhold

Hjertelyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hørte jeg babyen vår for første gang!! Puls 145!

Helt fantastisk!

Fikk tårer i øynene og stort smil om munnen!

Livmoren er midt mellom navlen og symfysen, neste gang skal hun måle sf, blir spennende!

Dette gjør at hoftevondt/bekkendrit og spykvalmen blekner!

Er 13+4.

Kjempeglad vårhilsen fra kulemagen med utvidet nedre kant av navlen!! Ser ut som en sur munn nesten....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid godt å høre hjerte slå til babyen vår.

Lykke til videre

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyden i går. Var på 156. Veldig godt å høre. Var til legen for 2 uker siden, men da hørte han ingenting, derfor fikk jeg ny time i går slik at jeg skulle få høre før påsken.

Selv om jeg har kjent liv en god stund nå, så blir man allikevel litt urolig når legen/jordmor ikke finner hjertelyden. Veldig beroligende å få det bekreftet i går.

Jeg er 17+4 i dag, og livmora går opp til kanten på navelen.

Nå er det straks påske, og så er det bare en uke til så skal jeg på ul. Artig!

Bekkenløsningen blekner litt i sånne øyeblikk, ja! :)

Skrevet

er ikke under 150 typisk jente og over typisk gutteslag eller tar jeg helt feil nå??

men så gøy å høre hjertelyden!!!! =) gratulerer!!!!

jeg var i uke 12 og hadde 167 =)

Skrevet

Jeg har hørt motsatt, at over 150 er jente og under er gutt. Jeg hadde hjertelyd på 150 så midt i og dermed ikke godt å ha noen teori om det;)

Skrevet

Takker!

Jo skal visst være en sånn regel, men har lest her inne at det er MANGE unntak..hehe, litt på linje med den kinesiske fødselskalenderen også, man det er jo morro da!

Tror det kommer an på hva mor har spist også, kan tenke meg at pulsen går litt fortere etter inntak av mat/sukker enn ellers??

Uansett utrolig deilig!

Fint lite påskeegg!

:-)

Skrevet

Så artig/koselig å høre lyd :) Så heldig du er som fikk høre den så tidlig. Min lege ville ikke ha lytte tså tidlig pga av at han ville vært redd for å ikke finne lyden!

Jeg har ei jente i magen og har hatt puls på uke 16 -138, uke 18- 130, uke 20 -146 og ifølge dette skulle nok jeg ha hatt en gutt, men 100 %sikker på jente da vi har settt det på UL to ganger.

Skrevet

HI: Når har du termin?

Jeg var i går til legen og fikk hørte hjertelyden:)) Herlig... Var så redd for at noe var galt, men var på ul og alt så helt fint ut med den lille. Hjertelyden var på 158:) Er snart i uke 14...:)

Skrevet

Jeg har hørt motsatt...men dette varierer etter aktivitet på barnet tror jeg. Jeg har hatt hjertelyd på 135, og i går fikk jeg vite at jeg venter en herlig gutt! =) Kjempekjekt! (PS: Er 19+3)

Skrevet

L.O.V.E.>3 : Jeg har termin 3.okt, men har ikke vært til ultralyd ennå, så vet ikke om den blir forskjøvet ennå!

Jeg var til sjekk i forrige uke og da skulle hun kjenne på magen min fordi den var så stor. Så spurte hun om jeg ville prøve å høre fosterlyd, men da fant vi ikke noe håndfast. Hun sa da at det var litt for tidlig iom at livmoren bare såvidt hadde kommet over symfysen. (magen var stor pga innesteng luft...hihi, etter at hun trykket rundt der nede kom det ut i rykk og napp resten av dagen gitt ;-))

Idag var det ikke tvil!

Blir litt ekstra virkelig når man hører noe som ikke er en selv nedi der!!!

Blir spennende å se vidunderet på ultralyd i mai!

:-)

Skrevet

Er det ikke fantastisk?? Jeg var hos JM i dag og etter en lang stund fant hun fosterlyden, 137!

Skulle på UL, ordinær i morgen, ville ha vært første dag i uke 16. Da JM hørte dette ringte hun til sykehuset og sa at dette var altfor tidelig. Så nå må vi vente helt til første uken i mai!

Det var kjipt det! Tror det var derfor hun hørte på fosterlyden, hun sa iallefall at hun egentlig ikke hadde lyst...

Nå må jeg iallefall smøre meg med tålmodighet :-)

Skrevet

jeg skal også på ordinær ul i mai, det blir kjempe stas for sambo som da skal være med. Jeg har vært på 3 ganger før, men blir helt spesielt å ha han der:= )

Har fått foreløpig termin 27 september så vi er ganske likt på vei:) Så morsomt:)

Skrevet

Oi, jeg sovnet visst ute i solen, deilig!

Jeg har ordinær ul 2. mai, så da er jeg heldig som kom inn så tidlig!

Har ikke termin før ca 2.okt, så en uke etter dere...

Jaja, det er jo forskjellig når man blir innkalt.

Gleder oss masse ihvertfall!

;-)

Skrevet

Det gjorde jeg for første gang i dag også. En kjempeopplevelse!!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...