Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil sååååå gjerne stramme meg opp selv om jeg er gravid - slanker ikke altså.. men hva kan jeg gjøre som gravid? Jeg er jo så himla sliten av ingenting.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan utføre de fleste treningsformer som gravid. Unntak er det som innvolverer hopp, slag, spark og fall.

Mageøvelser som går på de rette magemusklene begrenser seg selv etterhvert- hehe.

Ta deg en tur på sykkel, det strammer opp bena godt, og sykler du ute får du frisk luft i tillegg.

Pass på å ikke holde for høyt tempo, da du gjerne blir litt fortere sliten som gravid.

Du kan også gå deg en god tur. Det blir anbefalt at vi bør gå en halvtimes tur hver dag, for fysisk og mental helse :)

Pass på å følge kroppen din, du har ikke lyst til å besvime midt i veien heller ;)

Skrevet

Det spørs jo på hva du er vant til av trening fra før av.. Visst jeg var deg ville jeg ha tatt kontakt på nærmeste treningssenter og fått hjelp der til å sette opp et treningsprogram som passer akkurat deg..

Skrevet

Er helt utrent.. gått en del men dog.. også blir ejg så usigelig sliten (og litt bekkenplaga de siste ukene) ikke moro..

takk for tips - jeg skal skjærpe meg litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...