Gå til innhold

Tenner


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

lillegutt min har vært veldig ustabil i spisinga si og legginga siden han var 6,5 mns. begynte da å få tenner, så kom de og så ble han ganske syk å nå er det tenner igjen.

er det vanlig at de ikke spiser og vanskelig å legge når de får tenner(han holder på å få 4 tenner(har fått 2) men fortenne har ikk kommet. trenger noen trøstende ord. er så redd jeg gjør noe feil. er det noe jeg bør bekymre meg for.

ganske siten nå. mista barnet mitt i magen og tok abort igår og har fått omgangsyken. kan det bli verre.

ble litt klaging men han er en blid og fornøyd gutt, merker kanskje at mamma er syk

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offda, så leit å høre med barnet i magen din da. Hvor langt på vei var du? Sender deg noen varme tanker og klemmer.

Høres akkurat ut som Sofie når hun får tenner, hun kan holde på over en uke i strekk da. Hun har nå seks tenner, håper det tar en stund før det kommer flere.

Du gjør nok absolutt ingenting feil skal du se, og forstår at du blir ekstra sliten når han er sånn og du er sliten fra før. Håper det går fort over, at tennene hans snart kommer!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ordner seg nok. holdt på 4,5 time å legge han i går å ta tatt en abort men klarer jo ikke å være sur på han er ikke hans feil. jeg var 10 uker på vei. går greit det mest bekymra for lillegutt hvorfor han ikke vil spise var den matglade gutten før jul og la han ned så so han. men kommer seg nok. får i seg nok væske så da hjelper det seg nok eterhvert.

er så glad jeg har dere. alle sier jeg ikke skal bekymre meg men hva gjør når en elsker denne gutten over alt på denne jord. er bare en slik hånemor

så nå må disse tennene ta en pause når de har kommet ut.

er ved god mot da. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god og stor trøste klem fra meg og Oda:-)

 

Du klager ikke, vi i juliklubben er her for deg så det er bare til å komme med alt du har. Det er viktig å få ut alle sine følelser når slikt skjer, en må bearbeide det med å snakke, skrive, skrike...hva som helst. Gjør det som føles riktig for deg, men det er viktig at du får bearbeidet det.

 

.......

 

Når det gjelder Thomas og tenner, gir du han dentinox?? Det hjelper godt her i huset når Oda klør i tennene sine (hun har bare fått 3 til nå). Jeg har også problemer med å få Oda til å sove noen ganger, men jeg har da gitt henne en liten leke og så gått ut av rommet. Da ligger hun iro å leker litt til hun sovner. Uten en liten leke driver hun å ruller, snur og kaver i sengen.

 

 

Sender deg mange flere gode trøste klemmer, skulle ønske jeg kunne gjort mer for deg.

 

God bedring, håper du blir fort frisk igjen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk hva skal jeg si. skulle sendt ut en million til dere alle, er så glad å ha dere.

ja han får dentinox, har suttekluter, leker og alt men vil bare til mamma og pappa. men får bare være tålmodig. er ikke alene skjønner jeg det er en god,trøst for meg.

sier det igjen er så utrolig glad i dere jenter og deres skjønne barn.

for lillegutt gjør meg så lykklig men også så frustrert og bekymra. rart dette

klemmer fra meg og Thomas8somer oss bestenor, å mamma som sliter å være alne uten han) men deilig og da.

sikklig hønemor føler jeg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Høres ut som om du har litt å stri med om dagen. Kondolerer så mye for babyen du mistet. Jeg kan godt forstå at du har det tøft, ja. Og omgangssyken på toppen, det er heller ikke noe gøy å ha...

 

Kan godt være at Thomas merker at du ikke er i form. De små merker jo alltids hva slag humør vi er i. Men samtidig så må det være fullt lov å ikke være i form når du har det slik som du har det nå. Det blir vel kanskje ikke mest søvn på deg heller, dersom Thomas er urolig. Stakkars liten. Det er nå i hvert fall ikke du som gjør noe galt. Jeg synes det høres ut som om du gjør en stor jobb med Thomas, jeg, tross all motgangen din disse dagene...

 

God bedring i massevis til både deg og Thomas!

 

Klem! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen hjertlig takk for gode ord. går så mye bedre. tror nok han var redd for mammaen sin. så det ordner seg vettu. men er gode og ha dere.

har alltid noe en bekymrer seg for huff.

men var tungt å miste barnet men tenker at jeg har en kjempeherlig gutt som gir meg så mye gleder. er jo så herlig.

så nå kommer nok tenner snart.

ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...