Gå til innhold

Dypvogn eller sportsvogn?


lille-snupp

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå som ungene er blitt så store, har alle sammen bytta til sportsvogn? Vi bruker fortsatt bagen, da Synne ikke klarer å sitte selv med den nye gipsen. Har heller ikke helt funnet ut hvordan vi skal klare å "bygge om" sportsdelen til tvillingvogna vår til å bli en "enmannsvogn"...

 

Dere som har byttet, hva har dere på ungene i vogna? Føler liksom at den sportsdelen er mye "kaldere" og mindre lun enn bagen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bytta til sportsvogn nå.

På morgenen synes jeg det er ganske kaldt ute, så da sitter hun i dunpose oppi vogna. Har da ullstrømpebukse,ullbody, genser, bukse, ett par ullsokker og ulldress på henne oppi posen.

På ettermiddagen når sola varmer skikkelig har hun bare body og strømpebuksa under ulldressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kankskje litt lunere med bagen ja.. men syns sportvogndelen er bra også. har akkurat bytta til sportsvogn delen nå.. ligger i lammeullspose og i dress på morran. på dagen har det vært så varmt her.. har da bare hatt dyne eller pledd og regulert etter hvor varmt det har vært.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bytta ut baggen vi også. Han begynte å bli så aktiv og tenkte å reise seg i baggen, det ble litt for skummlet, så da ble det sportsdel med seler. Sitter på skinn, har fleecepledd og dyne rundt seg alt ettersom. Og en god jakke, lue, og ikke minst solbriller. Da føler han seg tøff. Smiler bredt til oss når vi spør han om han er tøff:) Gullungen vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også byttet. Hun sitter i en vårpose som er av "dynestoff" ikke dun eller lammeskin, det blir for varmt her. Under posen har jeg lammeskin. I posen har hun, strømmpebuke og body, genser og bukse, enten jakke av dun eller fleecedress og lue da :) Har også på vindtrekket om det blåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportvogn her, å har akkurat bestillt fleecepose fra Alexi, har brukt voksiposen fram til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte med sporstvognsdelen i dag... :o)

Og det fungerte kjempefint. Har ett brett i bagen som jeg har satt opp, så han har sittet der og. Men han satt mye bedre i sportsvogna...

 

Jeg har bare brukt en "dynepose", en sånn en som hører til vogna. Har hatt på seg body, strømpebukse, jakke og bukse... På morgenen har jeg tatt over ett trekk på bein-delen (det hører også til vogna), det har jeg ikke brukt utover dagen... :o) Var 15 grader her i dag i hvert fall, så det var nok i massevis! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet vel i januar en gang. Grunnen var en blanding av at Albert bare ville sitte når vi var i butikker og sånn, og at han var så tett og slimete at han måtte ligge litt skrått for å få sove. Når det var kaldt brukte vi pose og vindtrekk, men nå er det så varmt at vi stort sett bare dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...