klompen min<3 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er i min 32 uke, og har gått opp 3,5kg... Er ikke dette litt lite? Jeg har alltid hatt litt til "overs" men er ikke overvektig fra før.. Var 68 Kg da jeg ble gravid og er 71,5 nå.. Er det noen andre som har gått så lite opp..? Jeg vil bare si at dette ikke er et "syte" innlegg hvor jeg tror jeg er tykk osv... Da hadde jeg lagt det inn på kranglesiden:p Jeg takker for svar:)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 På vannfrie dager så har vel jeg gått opp en kilo mer. Har ikke fått høre at det er for lite. Og så kommer det sikkert nå på slutten!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 D er jo ikke mye, men tror ikke du trenger å bekymre deg. Barnet får i seg det det skal ha! Så lenge alt er bra på ul og sf kurven din er stabil, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg! Vær glad til du, så slipper du så mange tilleggskilo å streve med i ettertid Jm eller lege ville sagt det til deg om de var bekymret, og handlet deretter
klompen min<3 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 Tusen takk for svar:) Ja, alle måla er stabile og jm har ikke sagt noe om vekta mi... Hun sa at det kom nok mot slutten hun også! Jeg tror nok at alt er bra men jeg har en tendens til å ligge å grubble om kveldene...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Hehe! skjønner det godt! Hvem gjør ikke det? Da burde du slappe helt helt av og nyte tiden heller og være fornøyd med at du ikke har gått opp mere, jeg er 40 +4 nå, og her har 20 kg lagt seg på, og jeg føler meg langt i fra fresh!!! Så være bare glad du!!! Ha en toppers dag videre
Fire småtroll Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 De sier at hvis du går opp mindre enn 7-9kg (avhengig av hvor stor ungen er) har du gått ned i egenvekt.. Du kommer sikkert til å legge på deg noen kg til de siste ukene og da har du jo lagt på deg akkurat så mye som du må uten å ha slanket deg. Hvis du går ned ca 10kg etter fødselen (som de fleste gjør) glir du perfekt inn i sommerklærne og kan bare nyte sol og sommer, heldiggrisen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå