Gå til innhold

8 måneders kontroll!! :)


lille-snupp

Anbefalte innlegg

I går var vi på 8 mnd kontroll på hs. Synne er ei liiiita jente, og vekta har nå klatret til 7150g. Det er ikke stort, men hs sier at så lenge hun spiser godt og har jevnlig avføring, så skal vi ikke bry oss om vekta. Lengden får vi ikke målt pga gips, så kan jo hende at vekt/lengde egentlig passer fint sammen:)

 

Hi hi.. Synne har en tremenning på 3 mnd og han veide allerede 8 kg! Er nesten litt glad for at hun er så lita jeg, så blir hvertfall ryggen min spart for så tunge løft enn så lenge!

 

Flere enn meg som har lettvektere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på 8 mnd kontroll idag og jenta mi var 64,8 cm lang og 6885g. Lita jente ja :) Men helt passe om man ser vekt i forhold til høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lange og tunge var deres da de ble født? Sofie var 51cm og 4268 da hun ble født, var stor da og litt lita nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne var 2872g og 49 cm da hun ble født en uke etter termin. Så hun har alltid vært en liten mini. Ungene i familien min har alltid vært små, så er vel arvelig:) Selv hadde jeg "standar" halvtårsstørrelse da jeg var ett år, veide ca 8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da "slår" nok Karsten deres...

 

Han var 6820 gram og 69 cm når han var 8 mnd + 1 dag....

(2815 og 48 cm fødsel)

 

Han hadde flatet ut på kurven i forhold til 6 mnd kontrollen også. Men han er nå blid og fornøyd, men kjempeaktiv... Så han bruker vel alt han spiser.

 

Nå har han ikke spist noen ting på en uke, så er sikker på at han har gått ned masse gram også... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi,... Liam er vel ganske så stor han da iforhold til disse små...Nå skal det jo sies at han er et lite matvrak da:)

Han var 9995 gram og 74 cm på 8 mnd kontroll. Var 3618 0g 52 lang ved fødsel. Men vekten og høyden står iforhold til hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...