Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 jeg har plagdes med hemorider etter fødselen ,å har velig har mage. jeg gruer meg hver gang jeg skal på do .etter jeg er ferdig ,drypper det blod fra endetarmen,å det er ganske mye ,å det jør helt sinsykt vont .har prøvd med fiber .men funker ikke ,flere som har det slik?? noen råd??
mamma til en prinsesse Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Prøvd hemmoridekrem???? Fås kjøpt på apoteket
curly sue Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Det finnes både kremer og stikkpiller tror jeg... for å unngå hard mage er det viktig å drikke masse, helst vann..., prøv med svisker eller laktulose...Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 gå til legen og få stikkpiller mot hemorider. det hjelper nok bedre enn den reseptfrie kremen. hvis du spiser mat med mye fiber i , MÅ du drikke masse vann, ellers blir det bare VERRE. spis youhurt med linfrø, det hjelper kanskje litt. har hatt samme problemet selv. jeg satt pådo og hyyylte. etter at jeg fikk stikkpiller hos legen fikk jeg et "nytt liv"..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 jeg har prøvn slik krem å stikpille jeg fik på sykehuset.men det hjalp ikke.skal prøve med youghurt å linfrø.det variere hvor mye vann jeg drikker . føler meg litt fortapt tror jeg har prøvd det meste snart takk for at dere svarte meg
Solita 79 Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 akupunktur. hjalp meg da jeg var veldig hard i magen og mildt forstoppa i svangerskapet. kanskje det kan hjelpe deg?
mayen20 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 samme her.. fullt av blod i doskålen... fikk salve av legen, funker dårlig... kjøpte duphalac, da fik eg diare jippi så no blør eg sjeldent... men så revna eg i endetarmen og da.. pga hard mage etter fødselen (skjedde ikke under fødselen) drikk masse (som eg ikke e flink til sjøl) det ska løsne opp i magen.. legen sa te meg at hemoridene gikk aldri vekk med salve eller stikkpiller, men de kunne trekke seg litt tilbake så man fikk fred... skulle de helt vekk måtte de opereres vekk:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå