Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 hvordan gjør dere det når dere skal bort, eks på shopping i forhold til å varme mme? tar dere med pulver og varmer opp vann? har hørt om flaskevarmer, funker dette? hvor evt få tak i? trenger noen tips her!
Bølle&Frøet Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Når jeg skal ut har jeg med meg ei flaske og en pakke med nan sin ferdigmelk.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 hvordan varmer du den hvis du er på et senter? bare i varmt vann? dumt spm kasnkje men..
Bølle&Frøet Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Får alltid noen på en cafe til å varme den for meg
Cassandra80 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har med ferdigoppmålt pulver. (Meny har kopper med 3 rom for å ha pulver i) Så har jeg avkjølt vann på flaska og en termos med varmt vann. Så blander jeg så det blir passe varmt vann og blander så i pulveret.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 tusen takk for svar! har alltid gitt bare mm, så er ikke helt vant til dette "flaskestyret"!
Arb.ledig husmor Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Vi ha flaskevarmer som vi bruker når vi er på reise, og den funke kjempebra. Da har vi kokende vann på en flaske oppi der, og pulver m i en boks Til og m etter 3-4 timer har vannet vært kokende varmt, og vi må avkjøle før Serina kan få drikke det... Flaskevarmeren kjøpte vi på Obs!, men fås vel i de fleste barnebutikkene...
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tar med ei flaske og en pakke ferdig nan. I starten ba jeg folk på kaféer for eks., varme den for meg i micro´n, men etter at jeg fikk melka kokt en gang gjør jeg ikke det lenger. Jeg tar et colabeger og heller i litt te-vann og varmer flaska oppi der. Går like fort egentlig. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå