Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Bare lurer på om det er flere som har det som meg... Jeg fikk vite på ordinær ultralyd uke 19 at det er ei jente som lurer i magen min. Jordmor var rimelig sikker. Hun så det veldig godt. Allikevel klarer jeg ikke helt å tro på det! Har enda ikke referert til babyen som hun til hverken meg selv eller mannen min. Min mann og jeg ble enige før ultralyden at vi ikke skulle si til noen andre hvilket kjønn det var når vi spurte, men holde det for oss selv. Her i huset heter babyen Baby. Hvorfor er det sånn da...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk vite kjønnet på en ekstra ul i uke 24. Hun var veeeldig sikker på at det er ei jente inni der. men jeg klarer heller ikke helt å tro på det. Med førstemann fikk vi vite at det var en gutt, og da handla jeg lyseblått i massevis. Har enda ikke handla et enesta rosa plagg...... Jeg innbilder meg at det er lettere å se at det er en guttebaby enn en jentebaby inni magen på ul.......

Skrevet

Samme tror jeg..at det liksom skal være mere usikkert når de sier jente. Lettere å se på gutt liksom...

Har heller ikke handlet noe. Har masse nøytralt til den første tiden uansett(fra tidligere).. Vet jo at det nok dukker opp en haug de første ukene:)

Skrevet

Akkurat det samme som her. Har tatt feem det nøytrale tøyet etter storebror. Tenkte at far og sønn kunne dra ut på shopping mens jeg ligger på barsel. Hvis det skulle bli behov for noe rosa:-) Nå skal jeg til legen en tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...