Moderbodin har født Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Jeg lurer på hva som blir praktisert rundt omkring, når man har med seg den lille i svømmehallen....Dattera mi er ca. 9 mnd nå og jeg har lyst til å ta henne med å bade litt. Må jeg kjøpe badebleier til henne? Eller kan hun bade naken...evt. i badebukse? Er det ulike regler på sånt i forskjellige haller? Alle svar tas imot med takk:)
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hun må ha en bukse/truse som er tett og tar unna evt. uhell, må ikke være bleie, kan kjøpe en badetruse. Jeg kjøpte en søt en på H&M
*toppris* Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 vi går på babysvømming:) storkoser oss! Han blir 7 mnd snart:) siden han ikke har faste tidspunkt der han kommer med den store bæsjingen så har eg på ham badebleie og badebukse utenpå, fungerer kjempebra:) Noen badebukser/truser er uten "plasten" som holder på avføringen..vær obs på det:) Har håndkle med meg inn til bassenget til ham siden det kan fort bli kaldt når vi kommer opp fra bassenget... Må kose dere:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Vi går å bader hver onsdag og snuppa er 5 måneder. Har kjøpt badebukse til henne. Du kjenner forskjell på vanlige og disse med at de til baby har et plastikklag inni. De holder bra! Men badebleier fra apoteket er gode de også Snuppa har morgenkåpe,og denne tar vi med oss helt inn til bassenget. Blir fort kaldt når vi skal opp. I dusjen er det en lekegrind som vi legger de små imens vi dusjer. Da har jeg et stort håndkle der som jeg tuller rundt henne,over morgenkåpen,mens jeg dusjer. Hvis det ikke er plasser til små der du skal bade,så kan du bare ha et par håndkle klar der,for det er iskaldt!!! Etterpå er det inn i garderoben der jeg kler raskt på meg,så får jeg fort på henne klær...Så er det varmt og godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå