Gå til innhold

Noen som har kjøpt babyseng på IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt/sett på seng på IKEA og vet om den ene siden kan løftes opp slik at man ikke trenger å bøye ryggen for å ta opp babyen? (pga bekkenløsning...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har IKEA sin sprinkelseng. Det er 3,5 år siden vi kjøpte den og den har "huset" gutten vår i 3 år med både hopping og "herjing" og er like bra og fin. Skal bruke den til nr. 2 nå.

Det går ikke an å løfte opp den ene siden, MEN bunnen reguleres i 3 høyder slik at når babyen er nyfødt og noen måneder fram har du den på det høyeste og slipper å bøye deg langt ned etter ungen.

Fungerer helt flott :)

Skrevet

Jeg har kjøpt seng på Ikea. Har lurt litt på om pappaen må stå opp og gi meg babyen så jeg slipper å belaste bekkenet... Men jeg håper at jeg blir utrolig bra med en gang snuppa er ute. Ellers er den samme pappaen snekker, så hvis han ikke vil stå opp om natta kan det hende at han må snekkerere litt på senga.

Skrevet

Vi har kjøpt seng på IKEA. Den virker kjempe fin og man kan regulere bunnen i tre høyder så man slipper og bøye seg langt ned. Veldig kjekt!

Skrevet

Hva heter den som kan reguleres i 3 høyder? Vi har kjøpt en som heter Sniglar og kan kun reguleres i 2 tror jeg. Har hatt endel problemer med bekken de siste ukene så jo minst bøying hadde vært bra. Nå er den jo faktisk montert og står klar da....

Skrevet

Vår heter Hensvik (det er den billigste men jeg syntes den var finest). Den går også bare an å regulere i 2 høyder. Men jeg tror det er bare å bore noen hull ekstra. Har ikke montert den enda da men.

Skrevet

Vi har Sniglar og er veldig fornøyd med den. Gutten vår har herjet i den i 16 mnd nå, og den holder stand! Vi har bunnen på hakk to nå, men tror den kan legges helt ned også, slik at det er 3 høyder på den. Så det en plass mener jeg.. Vi skal ha den til jenta som kommer også..

Ang bekkenløsning og denne senga. Jeg hadde voldsomt vondt i bekkenet før jeg fødte gutten og etter, men hadde ikke problem med å løfte han opp og ned av senga.. De ligger såpass høyt den første tiden at det er ikke noe problem (eller var ikke det for meg iallefall). Men hvis en sliter med bekkenet lenge etter fødsel, også etter en må flytte bunnen ned kanskje det er et problem. Eller om en tuller til og blir gravid igjen, som meg, da kan det blir vanskelig å løfte en tung klump ut av den (erfaring!)

=)

Skrevet

Jeg kjøpte sengen som heter Diktat, synes den var veldig fin, men kan kun reguleres i 2 høyder....men får håpe bekkenet ditt leges fort etter fødselen, så du kan løfte bebisen din ut av senga uten å få vondt!! =)

Skrevet

Ops, jeg har visst skryti på meg en høyde jeg! Kan kun reguleres i to. Hehe... *flau*

Virker bra for det da :)

Skrevet

Mener å huske at Diktad hadde tre høyder? Men vi har ikke funnet den fram enda og det er jo noen år siden sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...