Gå til innhold

Barcelona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Barcelona i slutten av Mai med en venninne og sønnen min på 5 mnd.

Noen som har vært der, og har et bra hotell etc. å anbefale?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Barcelona et par ganger og har da bodd på Hotel Jazz og H10 Universitat. I juni skal vi til Barcelona igjen og skal da bo på et hotell som heter Inglaterra. Har du mye penger å bruke på hotell, så er nok Art Hotel Barcelona det aller beste du kan få!

Bestiller alltid hotell på www.booking.com, synes det er den beste siden med beste priser.

Har også fått anbefalt Barcelona Princess, men det ligger litt unna selve sentrums "kjernen".

Super by, jeg elsker den! Dere må ta en tur i Parh Güell, fint med barnevogn.

Handle på Zara, mye fine barneklær (også til voksne), spise tapas og lunsj nede i Port Vell, havneområdet. Flotte uterestauranter.

God tur! ;-))

Skrevet

Sender deg en link som du kan se pá, stár pá spansk, men háper det gár greit allikevel. Hvis dere ikke er sá veldig opptatt av standard sá kan dere gá ned et hakk og sóke pá hostaler oxo. Vi bruker bestandig á leie oss inn pá hostaler nár vi drar ned til Andalucia - billigere og pá noen fár du til og med frokost.

http://hoteleshoy.paginasamarillas.es/home.jsp?provincia=08&ts=1175603427394&pext=

Má ellers si at Barcelona er en utrolig nydelig by, med Tibidabo, stranda, barrio gotico, ramblas, port vell, picasso-museet, gaudi-verkene (la pedrera, parq güell......) osv osv.

Har du ikke vaert der fór sá kommer du til á elske stedet.

Det eneste minuset med BCN er at det kan lukte mye kloakk/sóppel i gatene nár det blir varmt, samt at det er en mengde med motos (mopeder/motorsykler) som lager noe utrolig til brák og ikke tar hensyn til at det blir grónt for gáende.

God tur :o)

Skrevet

Heisan

Dersom du vil ha et rimelig enkelt hotell med særdeles god beliggenhet kan hotel Turin anbefales. Rommene er litt små, men hotellet ligger svært nær la ramblas ( I en sidegate). God tur : )

• 2 uker senere...
Skrevet

Hola!

Jeg og familien var i Barcelona i vinter, og synest det var en nydelig by. Vil anbefale en hjemmeside jeg fant: www.barcelona-home.com

Her fant vi alt vi trengte av informasjon, severdigheter, kafeer, overnatting osv. Håper den kan hjelpe der også og at dere får en fin tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...