miss_chica Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Halooo=) morsomt at vi er på samme sted =) hvordan går det med deg om dagen? idag fikk jeg første spm om jeg var gravid her på jobben, av en jeg aldri trodde skulle legge merke til det engang! hehe
Keep_on_trying Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Halla snupps Ja det er koselig! Det går veldig fint med meg:) Jeg var på ultralyd for 2 dager siden, og der fikk vi vite at vi venter en liten gutt:) Jeg så kjønnet klart og tydelig selv også Vi dro på Ullevål siden jeg ikke hadde kjent spark på noen dager, så jeg ville sjekke opp hva det var for noe. Det viste seg at han hadde lagt seg med hodet ned i bekkenet og sparket midt i morkaken:p Så ting hadde en naturlig forklaring:) Men nå kjenner jeg sparkene igjen da:) Så morsomt at du fikk spørsmål om det da! Hvem var det som spurte da? Jeg er så spent på om jeg får utbetalt feriepengene nå jeg, eller om jeg har gått i glemmeboksen denne gangen også! Har ikke hørt noe fra A om at jeg får de utbetalt. Hun ba jo meg sende skriftlig mail om det, og det gjorde jeg i forrige uke:p
miss_chica Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 oida.såpass ja..hun er her i dag hverfall, så da må du benytte sjansen nå. hun skal jobbe hjemme i morgen og har fri påskeuka, så da kan det bli litt vansklig hverfall. gratulerer med en liten gutt da!!!! =) har dere navn til han??? jeg tror også jeg får gutt denne gangen. har det på følelsen siden han var så lik romeo på ul hehe, men det er jo ikke sikkert da=) jeg vet hun har hatt litt problemer med mailen forresten. jeg sendte noe til henne i sted og det fikk hun ikke. så kanskje komme innom i dag eller ringe???
Sibylla Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Unnskyld at jeg blandr meg i samtalen...men lo høyt når jeg så nicket "Tøydukke Anna" - først og fremst på grunn av serien jeg husker godt fra BarneTv - og fordi en venninne og jeg diktet en fæl sang om henne når vi var 17 år og på vei til fest...har ikke tenkt på den sangen på 12 år - men teksten satt! PS! Visste dere at Tøydukke Anna er k.. som ett svin... barnslig ja.. I know! Ha en fantastisk torsdag!!
Keep_on_trying Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Da skulle jeg vel kanskje ha kommet innom kontoret i dag ja! Men jeg tror jeg sender en melding via SMS først og hører om hun har mottatt mailen jeg sendte. Vi skal reise opp til Mosjøen i dag på påskeferie, så vi er litt opptatte med pakking og diverse:p Men det kan jo hende hun har fikset det også da:) Jeg skal sende henne en melding:)
miss_chica Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 jepp! gjør det du =) vi snakkes =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå