Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hortensia må du vanne jevnlig. Jorda skal være fuktig hele tiden. Pass på at den ikke blir stående i vann. Må stå lyst, men helst ikke for varmt.
Gjest Ut på tur Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Jeg har lært av mamma å sette den i vannbad med vann over potta så lenge at den trekker vannet godt til seg. Den skal faktisk få mose på jorden
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 og skal du reise bort trekker du en plastpose over potten - hadde en på jobben og gjorde det hver fredag før jeg tok helg og den levde mye lengre enn de jeg har hatt hjemme og glemt i ny og ne
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Det er en bra måte å vanne på, mn veldig viktig at den da ikke står mer enn 15 min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå