septembergutt Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Noen som har gått til innkjøp av vårjakke til knøttet (6 mndr) og isåfall hvilken? Har ikke hatt stort behov for sånne plagg til nå da han har ligget godt nedi posen, men nå vil han gjerne sitte opp bittelitt når han er våken i vogna og da kan det vel være greit å ha et ytterplagg på overkroppen ihvertfall........
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har kjøpt to jakker til snuppa nå, Hun er snart 9mnd da, men de jakkene jeg kjøpte fantes i mindre str. Kjøpte vindstopperjakken fra Polarn. kjøpte den ganske stor slik at den varer hele sommeren. Så kjøpte jeg en anorakk aktig jakke på H&M, begge jakkene fantes i mange farger. Er veldig fornøyd. Jeg har også strikket en tykk jakke med hette som hun kan sitte i vongen med.
2nj♥ Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Polarn har vindtette fleecejakker som er supergode vår og sommer og høstjakke
CrazyCat Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Jeg kjøpte en fin jakke på Cubus til 179 kr. De har den opp til str 86.
lykkeligste Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Tinyzone.dk- super jakke, billig og rask levering:)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Vi har en fra Zara og en fra Lindex. Har også sett at Cubus har noen som så fine ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå