Gå til innhold

Ikke barnetrygd for snuppa mi denne mnd heller...


smaskeli fødte 20 jan 2007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk på konto i dag:) Forrige gang fikk vi utbetalingsgiro i posten, men denne gangen hadde de klart å få det inn på konto også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk idag, ut å shoppe babygym til lillegutt i dag. Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort det tidligere. Gleder meg til å se om han vil "leke" i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal da ikke ha dårlig samvittighet for det da ;o))

Nå er det ut i sola her ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det var gymmen du siktet til ka-ping? Linken var lang som et vondt år, men du finner den på ikea.com: Barnas Ikea : Babyleker. Den heter Leka og er laget av stoff. Enkel og edruelig, akkurat slik jeg og svenskene liker det! De pølsene som står over kan tas av, slik at det blir et leketeppe, og selve teppet kan vaskes i maskin. To av lekene har "klirrelyd" - de er spesielt interessante synes jubeljenta:). koster 295,- (overraskende dyrt til å være Ikea igrunn, kjøpte samtidig en batteridrevet melkeskummer til 9,- - ja-du-leste-riktig - 9 kroner..hm).

 

Hadde egentlig lyst på en sånn av tre som de selger på Sprell (som du kjenner til;) - men de var utsolgt nå og koster dessuten nærmere 500 om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! likte den kjempegodt :) Får se om søs kanskje kan stikke innom ikea før hun kommer utover på påsketur...

 

går det forrsten an å ta av lekene? så man kan bytte litt på hva som henger oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..et par er festet med borrelås, men da må du jo sy på borrelås på de nye lekene isåfall. Men det virker som det er meningen at du kan slenge noen av lekene opp på den nettinghimmelen som er over, slik kan du jo variere noe. Og man kan jo feste hva som helst med klesklype på denne himmelen så lenge det ikke er leker som gjør vondt å få i hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk utbetalingsgiro for februar og mars i posten idag. Hadde glemt å sende inn kontonummer. Kom på det for 1 uke siden. Regner med neste mnd kommer barnetrygden direkte på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn på banken og sjekke, og ser at jeg har fått inn trygd for begge barna. (Jeg har ikke måttet oppgi nytt kontonr og slikt denne gangen, de har bare satt det inn på samme konto som jeg fikk det på fra før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. gikk inn å sjekket selv i dag på nettbanken. Fått for de andre , men ikke snuppa. Komme rkanskje neste mnd da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...