Gå til innhold

Når det gjelder soving på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er nå 6,5 mnd og har de siste to dagene våknet opp på magen, han har jo selv snudd seg. Når de gjør det er det ikke ok og ligge på magen da, så lenge det er de selv som snur seg liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg hørt. Når de er sterke nok til å snu seg selv så er det greit. Gutten min ligger som regel på magen hele natta og har gjor det siden han kunne snu seg selv. Er mage-ligger jeg også : )

Skrevet

gutten min begynte å sove på magen da han var ca 7 mnd, han sover gjerne på magen hele natta. han snur seg selv, snur jeg han så våkner han og blir grinete-og snur seg tilbake.

Skrevet

Jenta mi har også begynt å snu seg på mage de siste nettene. Det skumle er at hun ligger med ansiktet rett ned i madrassen! Derfor snur jeg henne tilbake med en gang jeg oppdager det.

Skrevet

Det jeg har hørt er at når de kan snu seg selv, er det ingen fare lengre. Man kan jo ikke sitte oppe om natta for å passe på at de ikke skal snu seg, heller da! :o) Jenta mi er 7,5 mnd og har den siste mnd sovet på magen.

Skrevet

Har også hørt at det er greit så lenge de snur seg selv... Min sønn skulle BARE sove på magen rundt den tiden, han også. Snudde seg hele tiden. Jeg snudde han tilbake, en evig kamp mellom oss ;) Så ga jeg bare opp, lar han sove på magen, men sjekker han hele tiden :) Han er 9 mnd nå. Sover sååå godt på lille magen sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...