Gå til innhold

Flere som har løsere mage mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet med øm/vond mage i går, og det har ikke helt sluppet i dag heller.Noe løs avføring (som jeg ikke har hatt tidligere).Er i uke 34..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget med løs mage i det siste, og en del "sting"-smerter i tillegg til kynnere. Babyen har sunket godt ned i bekkenet og ligger godt til:) Jeg er i uke 36. Håper det ikke er lenge igjen...er drittlei av å gå gravid!

Skrevet

hehe morsomt å finne denne i dag....våknet i natt med ordentlig løs mage...har jo hørt at dette kan være tegn på at en fødsel er i anmars.....naturlig tømming......så ble jo liggende våken å kjenne etter tegn...heheh men bare vesla som var rabiat inni der gitt.......er jo altfor tidlig...er i uke 36. men er jo så lei av å være gravid, så skalinnrømme jeg hadde et lite håp gitt....:)

Skrevet

er i uke 39,og har hatt mye løs mage de siste ukene.tror ikke det er noe sikkert tegn på at fødselen er i gang.Lykke til.

Skrevet

samme her... uke 39 og løs avføring de to siste ukene i alle fall! .... Ganske frustrerende!

Skrevet

Samme her, er 4 dg over termin i dag, har hatt løs mage i tre uker ca.

Skrevet

Jeg har også det. Er i uke 37. Det går vel mot fødsel for alle, selvom det kanskje ikke går så veldig fort. Jeg er heldigvis ikke så veldig utålmodig enda. Har vent meg til at alt må gå sakte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...