Gjest Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 har en sånn følelse av at vi har brukt opp sola før påske.... at når vi vil ha den,så er den bortevekk...påske i regn og kuling.det vil vi ikke ha... nå skal jeg drikke kaffe. tjo og hei )
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Tjo hei til deg også, bare nyt sola du - for jeg har bestilt sol til dere hele påsken også! ha en fin dag i sola! :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Her er det overskyet og guff vær :-( Betyr det at vi får en fantastisk påske...................????? ;-))))
Little Miss Naughty Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 La oss håpe på det. Hos oss sludder det akkurat nå!!!
Urtete Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Her skinner sola også - og det er så hærlig og varmt og vårlig at det er en fryd!! ;-) Jeg kjenner også at jeg blir rimelig lang i maska hvis det blir drittvær i påska! Innbiller meg liksom at det kommer til å være strålende sol og varmt hele påskeuka, og at vi skal være ute hele dagen - enten på fjellet eller ved sjøen! :-) Så hvis det blir grått og regn og sludd, blir urtete litt snurt egentlig... :-) Ha en fin dag! Så krysser vi fingrene for at finværet varer halvannen uke til!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 uff... Akkurat DET ville jeg IKKE høre! Fordi det betyr vel at det været er på vei til oss ;-( Jaja da trenger jeg ikke bekymre meg for at jeg ikke kommer meg på fjellet i helga ;-)))
Travelmor Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Baby som sover, store barn ut av huset. Ryddet litt rot. Sol og kaffe. Ja, er det ikke deilig? Kan ikke forestille meg påske uten sol med denne oppladningen..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Her er det også helt nydelig om dagene:-) Vi har stått på som lyktetennere hver ettermiddag/kveld denne uken, for å gjøre det klart til storkosing ute på terrasse/hage i påsken, så jeg satser på knallvær da også. Har akkurat vært ute og drukket en kopp kaffe i bare t-skjorta sammen med kolleger:-) Herlig herlig herlig:-))
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Her er det også nydelig vær,stor koser oss ute på verandaen hele dagen :0) Håper det fine været varer lenge...sist påske hadde vi dritt vær kan jeg huske...Men husker en påske det var 20 varmegrader i skyggen noen år siden ,men det var deilig det. Men her ligger det ennå snø på marka det er litt kjedelig,er drittlei snø jeg.Nå vil jeg ha grønn plen :0)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 får håpe mistanken min er feil... i år,som før om årene,så har jeg tenkt å ta vårånna i påska.er liksom da våren starter for fult for meg.så hvis det blir drittvær,ja da blir jeg.............!! men har jo fått gjort litt før 70 tallskroppen streika.men det er myyye igjen her.sne har vi nesten ikke sett,så send litt du idefix.en norgespakke hadde vært fint,hehe. sola varmer godt,og blomstene jeg kunne fått opp gror sikkert fint i ulldottenes mager...men uansett vær.våren er her,og påska kommer uansett til å inneholde appelsiner og sjokolade.om det regner eller er sol ;o)
Karomamma Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Å jada du, attpåklatt "en gogutt", den mistanken er nok FULLSTENDIG grunnløs, skal du se. Sola blir ikke brukt opp, tvert i mot så lader den seg opp til påskeferien
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 karomamma...... du aner ikke hvor FEIL du tar nå.det regner bøtter der ute !!!! hulk....
Karomamma Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 Huff da, her sitter vi på verandaen og smugrøyker i bare T-skjorta...
Natteravnen* Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Åneida, det er herved bestilt samme superveir over heeeeeile landet i påska! -det har tross alt vore mykje regn det siste halve året, så det så.Ergo så fortener vi masse sol! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå