Gå til innhold

Hvor mange ganger har pappaen stått opp med babyen om morgenen?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så mange ganger nei. Har skjedd en og annen helg at pappan har stått opp en av dagene så jeg har fått sovet litt ut, men det har hendt kanskje 5 ganger tilsammen. Må legge til at vi veldig ofte står opp sammen i helgene da, så det er ikke slik at pappan ligger og drar seg til langt på dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang her. Men det er egentlig min feil. Jeg vil pappaen skal stå opp frivillig og ta Benjamin fordi han vil det. Ikke se det som et ork. Det innbilder jeg smitter over på Benjamin. Som igjen fører til at han ikke vil stå opp med pappaen sin. Så jobber jo pappaen og står opp lenge før meg hver ukedag, så jeg synes han skal få sove ut i helgene. Benjamin sover jo hele nettene, så jeg har jo ingenting å klage over. Nå er jeg vant med å stå opp 7-7.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står pappaen opp hver morgen!!! På helgene står vi som regel opp sammen :o) Han begynner på jobb kl 9, så da kommer han inn til meg med lillegutt i halv 9 tiden, jeg er vel litt bortskjemt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som eg kan komme på. Jo, han tok ho litt ein lørdag eg hadde spysjuka, men så måtte han ut og jobbe, så eg passa ho sjølv om eg var sjuk. Då var eg litt sur. Men ellers er det ok. Han står jo opp mykje tidligare enn meg i vekene, og han jobber masse (ofte lør-søn oxo) for å få penger til oss, så då syns eg han kan få lov å sove ut litt dei helgene han ikkje jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maaaaange, han står opp og skal på jobb og da er knerten som oftest våken, så da står han opp med han, tar han med ned, bytter bleier og gir han mat om han vil ha:) Han er fremdeles en del våken på natta til tider, så da er det godt å få ligge utpå en liten time:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ofte han kan egentlig! Han er veldig flink til å gjøre det også. Og de dagene han har fri (jobber skift) bytter vi på og står opp annenhver dag.. Deilig å sove lenge innimellom altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst en dag i helgene. Han jobber turnus, så dersom han ikke starter 0650 så tar han neoen dager der også:) Helt greit for meg å stå opp. Men selvfølgelig deilig å sove litt lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har han bare stått opp 2 eller 3 ganger. Det er nok litt min feil, står alltid opp selv uten å be han om det. Han drar på jobb samtidig eller før snuppa våkner i ukedagene så da synes jeg det er greit at han kan sove litt lenger i helgene. Han er B-menneske:-) Men når jeg begynner å jobbe igjen er det annenhver dag i helgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben og jeg bytter på i helgen. tar han 1 gang hver. jobber ganske mye han min og så må få sove litt i helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vært flink å stå opp med begge barna når jeg har vært sliten å trenger det.Vanligvis har vi annen hver dag i helga, men i det siste har han tatt begge dagene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gutten (stort sett alltid) om natten. Så vi tar vel omtrentlig annenhver morgen. I hvert fall før vi stilte klokka, for da våknet han 06. Nå våkner han 07, så da må nok jeg ta ham, da har jo mannen stått opp for å dra på jobb allerede. Men i helgene blir det vel omtrentlig en morgen hver... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...