Gå til innhold

Tror jeg er gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff,vil ha flere,men ikke riktig enda. Blir kjempe stresset med tanken på at jeg kan være gravid...

 

Skal ned å kjøpe en test etterpå,krysser fingrene for at det bare er en blå strek jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, da håper jeg testen viser svaret du ønsker! Du får komme med en oppdatering i løpet av dagen da, så skal du få gratulasjoner, trøst eller hva du enn vil ha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer bare Hoppetussa her. Så håper jeg på oppdatering senere om det blir gratulasjoner eller trøst. Krysser fingrene for at du får svaret du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke vil bli gravid må man da sørge for å sikre seg.. Hvis man ikke vil bli gravid, må man heller la vær å ha sex da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi skal signere med nick så lenge det ikke er snakk om et følsomt tema for den anonyme(sånn som HI her). Hvis man vil være kritisk mot andre kan man enten signere, eller la være å skrive sånne innlegg mener jeg. Det er sånn vi vil ha det på juliklubben, er det ikke jenter? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Julibaby 06

 

Skal man kritiserer så får man stå for det også!!!!!!

 

Lykke til med testen HI , jeg håper du får det svaret du håper på.

Ikke bry deg om den anonyme, du kom her for å søke støtte og det er det du skal få:-)

 

Juliklubben står sterkt sammen og støtter hverandre i motgang og medgang. Det er slikt jeg håper det vil fortsette å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, håper du får svaret du vil ha. Det går nok bra uannsett skal du se:-)

 

Si fra hvordan det gikk da, veldig spent på dine vegne nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skl dere ha jenter.

 

Å ja,jeg vet hvordan man skal sørge for å ikke bli gravid. Men uhell skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja uhell kan skje... det kan jeg skrive under på:-)

 

Sitter jo her med det beste uhellet som noen gang har hendt meg:-)

Noen ganger er det herlig å få flaks i uhell...hihi

 

Oda er verdens herligste lille jente og ble født 3 dager etter 1-årsdagen vår. Når det klaffer slikt, så føles det ikke som et uhell.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men utrolig nok,så blir man litt skuffet også :/ (rart!)

 

Men passet utrolig dårlig med en graviditet nå. Har ikke nå jobb å gå tilbake til når jeg er ferdig med permisjon,bedriften der jeg jobbet har lagt ned. Så da hadde jeg blitt stresset med tanken på økonomien.

 

Vil glede meg over å være gravid(når jeg blir det),ikke tenke på hvordan vi skal klare oss økonomisk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så rart at du blir litt skuffet også, som en av de andre sa her, uhell er også det beste som har hendt en, sikkert derfor du føler det sånn.

 

Synd med denne anonym-kommentaren forresten, det var jo en litt spydig anonym-kommentar her for litt siden også, uten at jeg blanda meg i det. De fleste prevensjonsmidler er dessuten "bare"99 % eller mindre, sikre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt skjønne både din spenning og ønske om ikke å være gravid, men samtidig skuffelsen når du ikke var det allikevel. Siden du skriver her på siden så har du jo sikkert ett barn. Og da har du sett hva for noe fint noe som kommer ut av en graviditet... :o)

 

Kos deg masse med den ene (?) du har, og så skal du se at en annen dag når du (kanskje) er mer klar, så står du der med to streker... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke akkurat økonomien på min side da jeg stod med graviditets testen i hånden min, og det var tungt for meg igjennom de første mnd av svangerskapet...og særlig før jeg fikk "kontakt" med Oda igjennom ultralyd, å høre hjerte slå og da jeg begynte å kjenne sparkene.

 

Det jeg er veldig sikkert på nå er at neste gang skal jeg ha økonomien i orden og en jobb jeg trives med. Vi har det ikke vanskelig nå, men kunne hatt det bedre:-)

 

Jeg forstår godt hva du mener, og jeg må innrømme at hvis testen min hadde vært negativ så hadde også jeg vært skuffet. Men reaksjonen min var ikke akkurat en som hoppet i taket av glede da jeg så to streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...