Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Off,er det bare meg som har en 6 mnd'ing()som nesten er umulig å bade?Vil ikke ligge,da får han øynene fulle av vann.(med olje og shampo,og da skriker han)Vil bare sitte,men han kan ikke sitte selv.Det er jo nesten umulig å få vasket håret.noen som har noen tips?
2julibarn Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Ta han med i dusjen, og dusj ham sammen med deg! Mye lettere!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Har faktisk ikke turt å gjøre det ennå.Er så redd for å miste ham.De blir jo så utrolig glatte å holde når de blir bløte.hehe.:)Kansje på tide jeg bør prøve...
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Har en sprutekonge her selv vi.. Han sitter ikke helt selv da, men tummytub var en hit! Der klarer han å sitte og kan leke og plaske uten altfor mye søl.. Har også skaffet en liten badematte (antisklimatte) og jr sitter på den i dusjen mens jeg vasker han med såpe og sjampoo.. Lener han bakover når jeg skal skylle ut sjampooen og tar en liten blås i ansiktet for å skylle ansiktet.. (går på babysvømming og får samtidig trent lukkemuskelen..) Funker her.. men holder godt i armen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå