Gå til innhold

Villbass på stellebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 6mnd. er blitt en villbass på stellebordet, må stelle han på gulvet nå. Er dette vanlig? Det er jo en hel jobb bare å få skiftet bleie, han ruller og vrir og vrenger på seg, det er jo ikke gøy når bleia er full av bæsj:) Håper det går over snart, så vanskelig å stelle han. Klem fra førstegangs mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn her også. Nå er lillejente blitt 8mnd og det har ikke akkurat blitt "bedre" :)

Skrevet

Ja, helt vanlig. Måtte begynne å stelle på gulvet når han var 5-6 mnd. Og det blir verre skal jeg love deg.

Nå skifter vi mens han står og går. Ikke aktuelt for han å ligge på stellematta lenger. Men man lærer seg noen triks underveis, da : )

Skrevet

samme her! han er 6 mnd, og har virkelig bestemt seg for at å ligge stille er skikkelig kjipt. :)

Skrevet

Hei!

Knerten her blir snart 6 mnd og er også litt urolig på stellebordet.. Leste i siste libero magasinet om akkurat dette og der var tipset å gi de en leke i hendene og uro eller kontrastfylte bilder å se på..! Ga knerten her en leke i hendene og dermed ble han opptatt av andre ting mens bleia ble bytta.. Funka hvertfall litt her da.. Så kanskje verd et forsøk??

Skrevet

Jaja, så da blir det ikke bedre med det første skjønner jeg. Det med leke eller uro over stellestedet skal jeg prøve, det hadde jo vært himmelsk om det funka:)

Skrevet

min er 5 1/2 mnd og er skikkelig hyper på stellebordet han og. så jeg har noen leker liggende på badet og en smokk..når ikke lekene hjelper, må jeg sette i smokken får at det ikke skal bli sinksalve overalt. han blir roligere av smokkken han da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...