Gå til innhold

Goood morgen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....eller ikke!

Oda er blitt skikkelig forkjøla, og natten har vært eviglang. Tror ikke jeg overdriver når jeg sier jeg har dytta smokken 60-70 ganger. Litt sånn her: HOST (smokken flyr til langtvekkistan) - hyyyle for at smokken er forsvinne - mamma opp å lete etter smokken i ørska - dytte inn - sovne urolig - HOST......etc..... Stakkars lille (og ikke minst stakkars meg)

Heldigvis er det snart påskefri, da skal jeg foreslå noen dager med hver sin dag å sove lenge... :o)

Det hele toppes med at det er grått og regn her i Tromsø. Dobbelæsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen.. :)

Uff da,hørtes ut som en slitsom natt for både lille Oda og deg :(

Håpe hun snart blir bra igjen da,ikke mye moro når de små er syke.

Her var jeg oppe 1 gang i natt og dytta inn smokken,han hadde lagt seg oppå den og fant den da naturligvis ikke selv..hehe

Her ser det ut til å bli nok en herlig vårdag,sol,skyfri himmel og ca 6grader nå,blir fort varmere utover dagen :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

eneste jeg kan trøste deg med,er at det går over til slutt.men så inn i hampen slitsomt mens det står på.tro hvem av babyene rundt omkring som spytter smokken lengst? det hadde vært morro å vite,hehe

ikke lenge til ferie og fridager nå.hold ut der oppe !!!

å bare for å skryyyyte.....vi har sol,nja nja njaaaa ;o)

Skrevet

Hei!

Sender en liten trøsteklem.. Hva med å gå til innkjøp av et smokkemonster?? Må da være perfekt for en slik situasjon!

Skrevet

Hehe attpåklatt, god ide:)

og hva er ett smokkemonster????:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...