Silar Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 I dag har jeg hatt 3 skikkelige RIER! Men ikke noe mer. Super gøy!Ja! Er så gøy når de bare kommer sånn uten mål og mening og det ikke skjer noe mer! Bare sånn for å få meg til å tro at: YES nå skjer det! Sånn at jeg kan bli skuffet etterpå. Begynner å bli vant til å bli lurt nå, men... Hatt mye mye kynnere spesielt siste mnd, så har de blitt mer til mase-rier. Vært mest plaget om kvelden, men i går og i dag har de kommet mye på dagen også. Fikk en psyko-rie når jeg gikk på do i dag tidlig, rett før jeg skrek! Så ble det stille. Så i kveld hadde jeg skikkelig mens murringer i mage og rygg. Fikk to vonde rier, men ikke mer. Ble dårlig og greier-følte meg kvalm, og måtte sjekke om jeg hadde feber. Lå på sofaen med varmeflaske på ryggen pga det gjorde ganske vondt og det hjalp med den. Så sovnet jeg og ingenting mer skjedde! argh! Kommer aldri til å føde jo! Hatt så mye falske alarmer at jeg blir sprø! Så blir de mer og mer troverdige for hver gang, så tror vi at nå begynner det virkelig å skje!MEN så stopper det helt opp og INGENTING skjer. D R I T A L E I!!!!! Kom ut din lille tass!!!!
kfitjar Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Åhhhh som jeg forstår og relaterer til frustrasjonen din her. Nå har jeg ligget våken i to timer med intense mens smerter i rygg og mage, men ingen rier.....eller har vel hatt to maserier. Men to rier på to timer telles jo ikke engang. Sto opp for en time siden og tok paracet, men det har ikke hjulpet noen ting. Jeg har også holdt på med maserier flere netter de siste ukene, akkurat lenge nok til å tro at kanskje det var igang, men nei, når morgenen kom så var det slutt. Uansett så kan det jo ikke være altfor lang til igjen. Når har du termin?
Dinasmor Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har det på akkurat samme viset! I tillegg brunaktig utflod. Nå må det skje noe snart, lei av å vente. Når rien eller hva det nå er for noe klarer jeg knapt stå oppreist, men så går det over og jeg er "normal" i et par timer igjen..
mumm Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 brunaktig utflod høres ikke bra ut. tror jeg ville kontaktet legen min eller sykehus.
Dinasmor Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Snakket nettopp med fødeavd og de sa det var "normalt" med litt utflod blandet med gammelt oppsamlet blod, men at jeg trengte minst 6 rier i timen før jeg satte kursen for fødestuen Vi får stole på det og at ingenting er "galt". Er i fin form mellom mine skjeldne men sterke menssmertelignende rier. Ja ja ikke lenge igjen uansett...
Silar Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Har termin på lørdag! Han BØR bare komme ut til da. Orker ikke gå en dag lenger! (som om jeg har noe valg hvis han bestemmer seg for å bo der inne lenger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå