Gå til innhold

Bare meg? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har problemer med og sove? Har en datter på drøyt 2 mnd, og hun sover 10 - 11 timer i et om natten, men likevel får jeg så lite søvn.

Har flere ggr prøvd og legge meg ikke allt for sent på natten, men klarer ikke sovne.. Kan være hvor trøtt som hellst der jeg sitter på stua (eller på soverommet) med datan på fanget. Men når jeg legger fra meg datan for og sove så blir jeg bare liggende og snu meg runt runt runt... Klarer ikke og sovne for langt utpå natten, og så er det opp og vekke samboer kl 05.. og så våkner michelle mellom 8 og 9.. Er så lei av og ikke klare sove på natten... Noen som har tips?

Trøtt og vil sove. =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nåkk såvetablettar åm du tar kontakt me legen din;) Trenge kanskje bare ein kjempeliden dose for å finna søvnen? :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan rutinene dine er, så kanskje jeg nå tipser deg om ting du allerede gjør, men jeg forsøker allikevel :-)

Regelmessig trening er bra for søvnen (ikke rett før leggetid da).

Det kan også være en god ide å legge vekk dataen et par timer før du skal legge deg, og heller lese litt eller slappe av på en annen måte. Ta deg en kopp kakao eller te, og ro ordentlig ned i god tid før du skal legge deg.

Skrevet

Slutt å stå opp kl 5 for å vekke samboer! Når du er så sliten får han klare seg selv! Det er nå min mening....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...