Gå til innhold

Nytt treff jenter? Onsdag 0404?


*toppris*

Anbefalte innlegg

Ja det er i påskeferien, blablabla... er vel ikke bare meg som skal sulle hjemme da?;p

 

Så hva sier dere.. ta et treff den dagen? Evt forslag til hvor?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på jobb klokken 4 den dagen!!!! *hyyyyyl* første dagen tilbake.

 

Så det bør ikke begynne for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det vært mange treff i åsane den siste tiden da. Greit om vi kan variere litt.

 

Blir jo mye bensin på meg om jeg skal kjøre helt fra flesland hver gang :-S

 

Men er det ikke veldig trangt på den kafeen?

 

Jeg vil helst ha litt plass slik at de små kan boltre seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo nettop i åsane der så og si ingen kom.. vi var 4...

 

 

så, forslag da damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan. Har en jente på 13 mnd og en gutt på 2,5 år, det var lekerom der sant?

 

Men dette er jo onsdag før skjærtorsdag, sikkert mange som er bortreist...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter.. Jeg vet ikke om jeg kan kommer ennå. må se det litt ann om vi reiser bort eller ikke:)

 

Men over til noe annet, virket som mange synes det var kjekt å ha treff på lekerommet på augustin... Men ikke jeg.. Altså joda, var greit nok der, men er jo alltid så mange andre folk der også, og mye vogner og styr.. men det er meg da... hehe

 

Og til du som spurte om vi kunne ha treff på cafe opus i åsane, det har vi hatt en gang før, og aldri igjen:P hehe.. Dvs det var helt uegnet fot treff, ikke plass til noen barnevogner og ikke noe plass ungene kan leke på.. så det var bare stress og styr å ha treff der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Vet ikke helt om vi kan komme heller, skal i bursdagsfeiring litt senere på dagen, så det kan bli vel mye planer på en dag.

 

Jeg er forresten litt enig med Salaten her, synes at ERA er det beste stedet for treff i byn. Men er jo greit å variere litt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var redd jeg kom til å få mye pepper for at jeg ikke synes noe om augustin:P hehe... fint at noen føler det samme som meg!!! ERA er og blir best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era har kjempedårlig mat:-/ Men vi må nok desverre melde avbud da vi skal i familiebesøk den dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke spise noe særlig når jeg er der. om jeg er sulten kjøper jeg meg bare ett halvt rundstykke med ost og skinke, og det smaker jo likt over alt nesten:) de er hvertfall gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vet det er i påsketiden, folk er bortreist og noen er hjemme, som eg da har skrevet i tråden her....

 

Era er mye brukt ja, og eg koser meg der, men vet flere liker og vil ha variasjon, derfor augustin, som fx ene her oppe kommer ikke inn på era grunnet tvillingvogn... Litt kjipt å gå lei av ett sted da:-(

 

Eg er ivertfall der klokken 12, koselig om noen kommer... kommer det bare en fx så sitter vi der ivertfall;) men dess fler dess bedre:) koselig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...