Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera vår på snart 3 mnd hadde kommet inn i en grei rytme. Våknet mellom 8 og 9, var våken ca 1,5 time. Liten dubb på 20 - 30 minutter. Våken 2 timer igjen. Lang dubb på mellom 3 og 4 timer. Våken et par timer liten dubb igjen og så natta igjen mellom 8 og 9 på kvelden. Da kunne hun våkne igjen kanskje hal 11 - 11 (ikke alltid) for en liten sup. Sove til 5 - 6. Mat og sove til mellom 8 og 9 igjen.

Nå er alt bare surr. Hun våkner i hal 7 - 7 tiden. Vil ha mat enda oftere om natten og sovner ikke før 23 - 23.30 om kvelden. Sover samme dubbene på dagen.

Er det ikke litt VEL tidlig å begynne med grøt?? hun er jo ikke 3 mnd en gang. Jeg er mye alene, og er nå ganske sliten av aldri å få nok søvn eller tid for meg selv før jeg går i seng om kvelden.

Noen gode råd på hvordan jeg kan regulere søvn rytmen hennes litt. Hun er så kanon potte sur når hun er trett at jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal få holde henne våken heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det pågått lenge?

Har du følt duhar hatt for lite mat på noe tidspunkt?

Akkurat i den alderen forandrer de søvnmønster en del, det gjorde i allefall jenta mi. Med en gang jeg trodde vi hadde fått ting på plass så snudde hunalt på nytt...

Dersom det ikke har pågått lenge kan det være øking.

Evt kan du forsøke å gi tillegg feks ca kl 20 en kveld og se hva som skjer?!

Skrevet

nei, har masser av melk, men kanskje jeg kan prøve å gi henne litt ekstra på flaske ja, bare for å se:)

tenkte kanskje å prøve å ikke la henne sove etter 5, men tror det blir innmari vanskelig..

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...