Babyfacepsycho Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Siden jeg nå har måttet ta valget og slutte og amme så har jeg fått mensen tilbake. Men jeg blør så sinnsykt mye. Er det normalt eller kan det være noe galt? Dersom det har noe og si så er det drøyt 2 mnd siden jeg fødte. Kan også legge til at jeg har hatt riklig mens tidligere også, men aldrig så mye som nå.
jolanda Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 ja det er normalt,har hatt det samme og fikk sjokk selv,men det stabiliserer seg vel etterhvert.
Maja☆ Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Fikk også mensen tilbake for 2 uker siden. Fødte 21.desember. Blødde sinnsykt mye de 2 første dagene. Den første natta blødde jeg igjennom et nattbind, så tror det er vanlig å blø mye ja. Har også riklig med mens til vanlig, men det var ekstra mye første gangen. Får håpe det ikke fortsetter med så mye neste gang, får det var ikke gøy.
Babyfacepsycho Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Ok. Takk for svar. =) Da trenger jeg jo ikke bekymre meg da hvertfall. =)
Babyfacepsycho Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Da fødte du akkurat en mnd før meg du da. =) Jeg håper også det er mindre neste gang. For dette er ikke det morsomste jeg har vært med på nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå