mamma til 3:) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Ja nå legger jeg inn det ene innlegget etter d andre:p men tenker mye om dagen:p I juli i fjor hadde jeg så jævlige smerter i magen.. nederst.. var hos lege og de fant aldri ut hva det var... tok en graviditets test men den slo ut negativ... men dette kunne kanskje være for tidlig??? i følge den terminen jeg har nå så skulle jeg hatt siste mens ca 14 dager etter disse smertene , noe jeg ikke hadde da.. blødde litt når jeg hadde disse smertene også.. men d var ikke mye.. Og jeg føler at terminen min er HELT feil... alle går jo å tror jeg skal ha nå og så har jeg 7 uker igjen... Og så til noe anna.. har vært så hard i magen hele svangerskapet og nesten ikke fått gått på do(SORRY) men nå har d løsna... jeg får gått på do:) kan noe nærme seg??=)
ninsoer Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 da jeg kom i uke 37 ble avføringen mye løsere.. vi var mange hær inne som merket akkurat d samme.. er nå 39+6 så d var ikke d at fødselen nærmet seg.. men bare vær gla for at magen er bedre.. ikke noe godt å gå uten å få d ut liksom... hvilken uke var du i da du var på UL? om du er i tvil på termin og tror du er kommet så mye lenger bør du høre me JM om at du kan få en ny UL for å skjekke hvor stor babyen er får å se om termin din er helt feil..
mamma til 3:) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Var på UL for ei uke siden. da var jeg 32+1.. Og ungen var 2500 g.. har sagt mange ganger jeg ikke tror terminen stemmer...men de sier bare jeg klarer å føde en unge på over 4 kilo siden jeg har vært igjennom en fødsel før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå