Gå til innhold

mammasgojente


-carina-

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Har du og Emma hatt en fin London-tur? :o)

 

Koselig å se at du er tilbake her! Har nesten ikke dibbet i det siste. Har en liten aktiv krabat på dagtid, så det er ikke mulig å sette seg og dibbe mens han er våken. Og så er han syk, så han holder meg våken på natten, så jeg må sove når han sover på dagen for å klare meg... (men han er bedre nå, heldigvis!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er så slitsomt når de er syke. han har vært mye pusk nå, har han ikke? men godt å høre at han er bedre nå iallefall... la oss håpe det varer en stund nå!

 

vi har hatt det kjempefint :) pappaen fikk hilse på emma. dessverre ble emma litt redd og han viste ikke helt hvordan han skulle oppføre seg ovenfor henne så han ble nok litt voldsom for henne.. men det var kjekt at han fikk se henne igjen for han hadde ikke sett henne siden september.

 

ellers shoppet vi myyyyye (raidet bl.a hamleys for leker), og emma var såå flink å sove i reisetrilla og allting... hun storkoset seg virkelig og det var så stas å få sitte i høystol på pizzahut etc... og min søster var med så da fikk emma ligge mellom oss på natten... det var stas det :) hun slo ut med armer og ben og hadde da kontroll både på mamma og tante..

 

ellers er hun litt vrangsovet igjen så har akkurat sovnet nå :(

hadde kommet inn i en slags rutine før vi dro, men nå er det iallefall en stund til vi skal noen steder igjen så går det seg vel til...

 

men ja jeg så at du ikke hadde vært så aktiv som vanlig så lurte litt ;) emma åler seg fortsatt ikke hun, men kommer seg fint frem ved å skyve seg bakover og så snu seg rundt... men hun har nå begynt å gå opp på alle fire hele tiden og i dag så flyttet hun hendene fremover men bena sto igjen så da gikk det som det måtte gå ;) ikke lett å få teken på krabbing ser det ut til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars Karsten har vært mye pjusk. Først forkjølelse, så tenner, nå denne runden her (vet ikke hva det har vært egentlig denne gangen her). Men nå kommer våren, får tro at formen blir bedre nå!

 

Så fint å høre at turen gikk bare bra! Det er sikkert ikke lett for pappaen om han ikke er vant med barn og plutselig skulle forholde seg til en liten en.... Men kjempefint at han fikk treffe henne igjen. Han mååå ha blitt sjarmert av henne, i hvert fall, så nydelig som hun er! :o)

 

Så artig at hun har begynt å bevege seg litt, da! Så du skrev at du barnesikret hjemmet ditt her før du reiste. Det er nok kjekt det, de ligger ofte ett skritt foran oss... :o)

 

Nå får jeg snart ta natta, jeg er vel ikke garantert å sove stort i natt heller. Han har også fått litt dårlige sovevaner, siden han har vært dårlig har han vært mye våken og nå må han lære seg å sove (nesten) hele natta igjen... :o)

 

Vi dibbes!

 

Klem! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...