Reveenka Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi har vært på Åpen kveld i dag, og de er så flinke, både elever og lærere! Åpningsnummeret var flerstemt allsang av alle skolens elever - og så hadde alle klassetrinn fremføringer, kjempeflinke alle sammen. Da jeg var liten, besvimte jeg nesten av skrekk når vi skulle underholde på foreldrekvelder, så jeg er så stolt av gullet! (og det er bare med en kraftanstrengelse at jeg greier å la være å grine når jeg ser på, jeg blir så rørt...sniff&pip)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Så gøy, jeg har ikke skolebarn ennå jeg. Ikke før neste høst, og det er jo leeeeeeeeenge til.... Ikke sant??? Er ikke rart du blir rørt, etter at jeg fikk barn gråter jeg jo av 17. mai toget....
Trollmora Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Ja, Myrsnipa tar helt overhånd når barna er med og presterer så bra. Mine går bare i barnehagen, men det er det noen arrangementer i løpet av året der sang fra de små er fast innslag. De små er så ivrige og de minste er som regel med selv om de ikke kan teksten. Egentlig en deilig, god følelse, varm i magen og en tåre på lur.....
Urtete Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Jeg blir også så rørt når jeg er tilskuer til noe barna mine er med på! Det hender jeg titter meg rundt for å se om det er flere tårefylte øyne i lokalet, men det er sjelden noen andre enn lille urtetesippa... :-) Ja-ja..... Det er bare det at det er så fint, og jeg blir så stolt og kry, og jeg synes de er så flinke, og det er så vakkert, og de er så fine, og og og og ...... Det svulmer rett og slett! Hehehehe....
La Perla Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hehe, Urtete, da er du akkurat som meg. Sitter alltid med kjempeklump i halsen og svulmende hjerte.
Superlis Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Skjønner godt at du blir rørt,er så gøy og rørende og se ungene fremføre ting de har jobbet med. Det ligger mye jobb bak både for små og store og de blir nok veldig stolte når de ser foreldrenes reaksjon:))
Gummelillan Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Velkommen i klubben ;-) Jeg sipper på både korkonserter, av avslutninger, teateroppsetningene til ungene, julegløggen mm... Og når jeg ser VM, OL og all ting ellers har jeg begynt å tenke, at du, så stolt mammaen hans/hennes må være....
♥Snulder Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Ungene av i dag er av en helt annen dimensjon enn det jeg kan huske jeg selv var..... Jeg simpelthen HATET skoleopptredener!!! En av gutta mine er som jeg var, mens de 2 andre har vært helt uten blygsel Morro og rørende!
Karomamma Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 He he, for en gjeng med sippegurier vi er!! Jeg er med, jeg også. Gleruder meg til det begynner for fullt, foreløpig er det bare privae forestillinger i heimen med "Hjulene på bussen"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå