Gå til innhold

Supergirl f. 040706♥


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Hvordan går det med jenta di?

Skjønner godt du er bekymret når hun er syk...

Her har jeg sovet skikkelig dårlig i natt, bare pga bekymring over gutten min!

 

Karsten er heldigvis blitt litt bedre, men matlysten har ikke kommet enda. Så det er bare puppen han vil ha, og det er ikke nok. Har to halv-våte bleier pr døgn bare. Siden jeg var så bekymret for ham dro jeg på helsestasjonen for å snakke med helsesøster. Da fikk jeg også prate litt med legen. Så lenge allmenntilstanden var så god så var det greit at han tisset så lite. Skulle heller bare passe på allmenntilstanden hans og at han var fuktig i munnen... Så da kan jeg vel la det gå ett par dager til før jeg gjør noe...

 

Karsten er heller ikke av de største, så han har heller ikke så mye å tære på når han ikke spiser. Men jeg tror de spiser seg raskt opp i vekt igjen når de bare blir friske. Karsten veide 6820 på 8 mnd kontrollen. Hvor stor er jenta di, da? :o)

 

Håper jenta di har blitt bedre!

God-bedring-klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia. Blir litt kort svar, da vi er uten tastatur, og må bruke skjermtastatur. Veldig tungvindt.

Joda, i dag er hun endelig i bedre form. Veldig klengete, men d får bare være.

Var hos legen på ons, mn ho va ikke bekymra, sjøl om vi va d. Snuppa har så si ikke spist noe siden forrige helg. Og drukket lite. Vært skikkelig slapp og bare villet sove. Men melkproduksjonen har prøvd seg :) I dag hadde hun sin 1. ordenlige tissebleie da, jeeii:) og hun har enda ikke bæsjet, som regel i denne uka, så har hunn allerede hatt 1-2 helskift på denne tiden...

 

Liten pjokk din å da, snuppa var 7110gr og 72 cm, hun har gått ned i vekt.

 

Takk for at tenker på oss :) God bedringklæm te dåkk å :)

 

ps barna til de vi besøkte i helga, har å blitt syke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...