Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier dere jenter? satser vi på fødsel da?:)noen som vet om det er tilfelle med fødsler og fullmåne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall mange som sier at det skjer flere fødsler omkring fullmåne, men det kan jo ikke stemme for alle da :) leste her et sted at dagen før fullmåne visstnok var statistisk mer sannsynlig, men vet ikke.

Er litt overtroisk, og håååper virkelig at det skjer noe over helga!! :) Men tida går så fort nå og det er så kort tid igjen at egentlig gjør det meg ikke så mye om jeg går helt til termin - men ikke noe lenger!! :)

Skrevet

er det natt til mandagen eller natta til tirsdag det er fullmåne....???

Jeg har både mens og UL termin på mandag, så jeg KRYSSER alt jeg har for at det skal skje nåke da!!!

Skrevet

Spurte jordmor ang fullmåne og fikk beskjed om at de av og til kunne merke en opphopning av fødsler ved fullmåne!

Skrevet

ja d stemmer at d er flere fødsler rundt fullmåne..

satser fult på at d klaffer hær.. har UL termin den 31.03 og mens termin på mandag.. så *håper * indelig at jeg slipper så mye overtid da.. er jo første gangs... så..

Skrevet

Hmmmmmmmmm. Kan godt føde på mandagen, jeg ;0)

Skrevet

Hadde jo vært glimrende å føde i helga, ja , eller på mandag:)) Dattera mi er født under fullmåne...eller det var vel dagen etter fullmåne egentlig...-hun kom 3 uker for tidlig:)

Skrevet

Det sies at det skal være noe med det magnestiske feltet som dannes under fullmåne som gjr at mange føder da......? Det er vertfall tilfelle at mange flere føder i dagene rett rundt fullmåne...:)

Skrevet

vi får krysse fingrene for at det går vår vei ved denne fullmånen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...