Vesla 77 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal reise til Side i juli og jeg er nok litt urolig for hvordan det skal gå med sønnen min som da vil være ca. 8 mnd. gammel. Er det noen som har erfaringer? hilsen hønemor :-)
~**nuttis**~ Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Veldig varmt der da.Men hold ham i skyggen,og kjøl han ned i vannet ofte.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Det går helt fint, var her nede i fjor sommer, kom i juli og da var sønnen min 2 1/2 mnd. Som nevnt ovenfor hold han i skyggen og bad ofte.. Jeg brukte en sånn gassbinn.klut og knytta den i hjørnene slik at det ble en hatt, som han hadde på seg da han bada. Husk også sun-block.. Dessuten er folka her nede genuint interresert i barn, var ofte at vi fikk spise i fred mens servitørene passa barna, i stille perioder da..
#Ariadne# Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 uv drakt er kjempe kjekt å ha i varmere strøk.... Jeg ville også tatt med middagsglass og grøt,samt mme vis du ikke ammer...
tezzzer med 3 Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 bare husk å hold babyen i skyggen og få den til å drikke mye!! det er fryktelig varmt der i juli.. jeg var i slutten av juli og 45 grader er ikke unormalt!! jeg reiser ikke tilbake i juli men har hørt det er deilig der i mai og september.. men det går nok bra skal du se bare pass på at barnet ikke blir overopphetet bad i bassenget drikk mye og hold unna solen når den er på sitt værste:-) skal selv til mallorca i august og gleder oss kjempe mye! ha en fin ferie!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå