Gå til innhold

Baby i Tyrkia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Side i juli og jeg er nok litt urolig for hvordan det skal gå med sønnen min som da vil være ca. 8 mnd. gammel.

 

Er det noen som har erfaringer?

 

hilsen hønemor :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig varmt der da.Men hold ham i skyggen,og kjøl han ned i vannet ofte.

Skrevet

Det går helt fint, var her nede i fjor sommer, kom i juli og da var sønnen min 2 1/2 mnd. Som nevnt ovenfor hold han i skyggen og bad ofte.. Jeg brukte en sånn gassbinn.klut og knytta den i hjørnene slik at det ble en hatt, som han hadde på seg da han bada. Husk også sun-block..

 

Dessuten er folka her nede genuint interresert i barn, var ofte at vi fikk spise i fred mens servitørene passa barna, i stille perioder da..

Skrevet

uv drakt er kjempe kjekt å ha i varmere strøk.... Jeg ville også tatt med middagsglass og grøt,samt mme vis du ikke ammer...

Skrevet

bare husk å hold babyen i skyggen og få den til å drikke mye!!

det er fryktelig varmt der i juli.. jeg var i slutten av juli og 45 grader er ikke unormalt!! jeg reiser ikke tilbake i juli men har hørt det er deilig der i mai og september..

men det går nok bra skal du se bare pass på at barnet ikke blir overopphetet bad i bassenget drikk mye og hold unna solen når den er på sitt værste:-)

skal selv til mallorca i august og gleder oss kjempe mye!

ha en fin ferie!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...