Gå til innhold

Er på overtid..hvis jeg lokker sambo i binga, hvor lang tid tar d før bebien kommer, da?


2.gangsmor til LilleSkatt

Anbefalte innlegg

 

Ja, har planer om å prøve naturmetoden, men..hvor stor sjanse er det for at det skjer noe fødsel da? Hvor lang tid etter er det snakk om at bebien evt. kommer? Noen som vet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke at det automatisk skjer noe selv om du har sex, desverre...

Men det kan jo være værd å prøve, bare ikke forvent deg en styrtfødsel, da blir du nok skuffet... hehe. Lykke til iallfall :-)

Er snart på min 5. dag på overtid selv, å har funnet ut at kjærrigråd er bare tull....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lurt han 4 ganger denne uken.. men bare resultert i kynnere.. jeg har riktignok 7 dager igjen da men prøvd alle kjærringråd også... uhuu.. men det er fullmåne på mandag(enda et kjærringråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte legen min om dette, om alt bare er kjerringeråd eller om det faktisk er noe som kan starte en fødsel. Det eneste som var bevist mente hun, var å ha sex, dette fordi sædvæsken inneholder det samme stoffet som i modningspilla en får når en blir satt i gang. Dette kan vist kun gi resultat hvis en allerede er moden. Så kjør på: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...