Gå til innhold

hodet festa:)men lurer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at når hodet har festa seg, så er det et godt tegn? jeg er 38uker omr, og idag sa legen at hodet hadde festa seg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 36 uke rog her var ogsaa hodet festa og godt neddi bekkenet. men har forstaatt det saann at det ikke har saa mye aa si for om naar man foeder. Men det er jo lov aa haape at det da ikke er saa lenge igjen! :) gleder meg saann til aa se beina mine igjen! :D og til aa kunne se hvor jeg barberer der nede! :) ahh...ikke saa lenge igjen naa!

Skrevet

Her har ikke det vært et tegn på noe i det hele tatt!!!

Jordmor mente hodet hadde festet seg allerede i uke 27, å nå er jeg i uke 37, å heldigvis ikke noe fødsel ennå..

Ble faktisk litt nervøs når det skjedde så tidlig, iom at jeg trodde det var et tegn på at fødselen nærmet seg.

Men lille gull er fortsatt i magen min og koser seg!

Skrevet

hmmm, hadde håpa at det skulle være et kjempe.tegn...:)men det er jo bra da:)

Skrevet

Det er ikke noe tegn på fødsel, men så klart på at tiden går og at terminen nærmer seg. Det som er positivt med det er jo at hodet ligger ned og det skal mye til at baby snur seg igjen og legger seg i seteleie!

Skrevet

Jeg var hos legen i går å hu sa at hode hadde festet seg å da kunne det ta fra 3 uker til 2 uker over tremin til han kom. jeg går i uke 34 nå.

Skrevet

jeg er 31+0 i dag og fikk beskjed om at hodet til mini i magen er festet alt. jeg syntes det bare er betryggende jeg, da vet jeg at det ikke blir setefødsel. Og får deg som har bare 2 uker igjen så er det jo betryggende i forhold til når vannet går. For hvis vannet går når mini ikke er festet skal man legge seg ned. Får ikke gå oppe. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...