Gå til innhold

Min fødehistorie


lille-my

Anbefalte innlegg

Tre dager før termin våknet jeg med litt magesmerter. Lå litt å lurte på om dette var rier. Sto opp og gikk i dusjen. Da gikk det over igjen. Gjorde de vanlige tingene, og når klokken ble 14 la jeg meg på sengen for å se på "seven heaven". Da kjente jeg skikkelig mensenvond + ryggvondt. Disse takene hadde jeg seks ganger fra klokka 14- 16. Da kom samboer hjem, og det gikk selvfølgelig over... Vi bestemte oss for å dra på skeidar, bohus og butikken. Under turen hadde jeg rier i ett sett, men siden de ikke var så sterke, så kjøpe vi masse godt som vi skulle kose oss med. Når vi kom hjem, syntes jeg riene var veldig tette. Vi tok tiden og da var det 3-7 min mellom hver rie. Vi bestemte oss for å ringe, og jeg fortalte at jeg hadde rier, men at de var svake. (Bare sånn at jeg måtte bite tenna sammen når ria kom.)Jordmor sa vi skulle komme med en gang.

Når vi kom på sykehuset hadde jeg alerede 2 cm åpning. Vi fikk ikke dra hjem. Riene ble bare sterkere og sterkere og helt jævlig sterkere!!! Og fem timer etter at jeg kom inn på sykehuset, var verdens nydligste jente født!! For en opplevelse!!!

Til dere som ikke har født enda. Det er ingen grunn til å grue dere. Jordmødrene er så flinke, og det er så verdt allle smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurte meg inn fra april klubben jeg.... gratulerer så myyyyyyyyyye:) så koselig:) håper å se deg snart igjen på ett treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...