Phiphi Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Fastlegen min mener at pulsen min alltid er for høy når jeg er hos han + at jeg har registrert at hvilepulsen min er mye høyere enn normalt (80-90) så han sjekket meg for høyt stoffskifte, har ikke fått resultatene ennå, men håper virkelig ikke jeg har fått det! Finnes det noen som har fått for høyt stoffskifte når de var gravide og så har de blitt friske igjen etter fødselen?? Orker ikke tanken på en stoffskiftesykdom..
Motti Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei, tror det like gjerne kan være lavt stoffskifte, om det først skulle være noe, men det er jo slett ikke sikkert, for du skriver ikke om noen andre symptomer. Jeg har hatt lavt stoffskifte i flere år og pulsen min ligger stort sett rundt det din gjør, også i den perioden stoffskiftet ikke var så godt regulert, dvs i begynnelsen. Synes det var positivt at han var obs på dette, det er det jo ikke alle leger som er. Tror også det er "vanlig" at en stoffskifte-sykdom kan utløses av et svangerskap, men da blir det ofte oppdaget etterpå. Håper dette var et svar som ikke skremte deg for mye, og høyt stoffskifte blir du frisk av, har hatt det også, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå