Phiphi Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Fastlegen min mener at pulsen min alltid er for høy når jeg er hos han + at jeg har registrert at hvilepulsen min er mye høyere enn normalt (80-90) så han sjekket meg for høyt stoffskifte, har ikke fått resultatene ennå, men håper virkelig ikke jeg har fått det! Finnes det noen som har fått for høyt stoffskifte når de var gravide og så har de blitt friske igjen etter fødselen?? Orker ikke tanken på en stoffskiftesykdom..
Vorin med nr 3 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei Phiphi Jeg var veldig svimmel og dårlig i begynnelsen av mitt svangerskap, og tok derfor blodprøver, hvor det ble påvist at jeg hadde høyt stoffskifte. Jeg ble veldig engstelig, men legen min beroliget meg med at dersom man fikk dette når man var gravid, gikk det som oftest over av seg selv. Jeg ble bedt om å komme tilbake etter tre uker for å ta nye prøver. I to av disse ukene var jeg utrolig mye svimmel og dårlig. Men det pussige er at da jeg tok nye prøver viste det seg at disse var blitt helt normale igjen, dvs litt høye, men innenfor det normale. Jeg har ikke hatt noe problemer siden, så for meg var det veldig forbigående. Håper det ordner seg for deg også!!!! Har iallefall hørt at det ikke er farlig for den lille. Lykke til da :-)
Phiphi Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 å takk for svar! Ja, jeg kan leve med høyt stoffskifte noen måneder, men ikke resten av livet for å si det sånn. Orker ikke tanken på medisiner hver dag osv.
Liz m spire Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Hormonendringene i kroppen din kan gi deg høyt stoffskifte for en periode i graviditeten uten at du nødvendigvis har fått en stoffskiftesykdom. Jeg hadde selv høyt stoffskifte i perioden 10-15 uker, men det har normalisert seg (er 23+4 nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå